Ja vēlies gulēt kā mazulis, tad pirms miega apēd ŠO!

Ikvienam patīk mazliet panašķēties pirms gulētiešanas – bet vai ir labi ēst tieši pirms došanās pie miera?

Ja vien tu nenašķējies ar kartupeļu čipsiem, tad atbilde ir – jā. “Daudziem maniem klientiem neliela uzkoda pirms gulētiešanas ir palīdzējusi aizmigt,” apgalvo diētas ārste Laura Šonfelde. “Ēšana var palīdzēt baudīt labāku naktsmieru ne tikai tādēļ, ka tā palīdz necelties naktī, lai našķētos, bet arī tādēļ, ka tā nodrošina cukura līmeņa vienmērīgu saglabāšanos visas nakts garumā.”

Ja vēlies ko uzkost pirms došanās gulēt, šīs būs vislabākās uzkodas:

Saldētu ogu un kokosriekstu piena sajaukums

Šī uzkoda satur veselīgos ogļhidrātus (augļus) un veselīgās taukvielas (kokosriekstu piens). Sastāvdaļas tiek lēni sagremotas – tas nozīmē, ka cukura līmenis asinīs saglabāsies stabils visas nakts garumā.

Skābo ķiršu sula

Skābie ķirši satur bagātīgu melatonīna devu. Tas ir hormons, kas regulē ķermeņa iekšējo pulksteni. Reti kurš pārtikas produkts satur melatonīnu tik lielos daudzumos. Kādā nelielā pētījuma tika atklāts, ka tie cilvēki, kuri cieta no bezmiega, pēc divu nedēļu ilga ķiršu sulas kursa ievērošanas (250 ml ķiršu sulas divas reizes dienā) gulēja par 90 minūtēm ilgāk nekā testa grupas dalībnieki.

Zāļu tēja ar piedevām

Silts piens gan šajā gadījumā nederēs, tā vietā jādzer zāļu tēja, piemēram, rooibos jeb sarkankrūma tēja. Pievieno tējai karoti dabīga medus un nedaudz saldā krējuma. Bagātini dzērienu ar aminoskābēm, pievienojot tam hidralizēta kolagēna pulveri, kas ir lielisks miegu veicinošs aminoskābju glicīns.

Lasi vēl: Lūk, kādēļ pirms gulētiešanas vajadzētu izdzert glāzi ūdens

Zemesriekstu sviests un pilngraudu maize

Gan zemesriekstu sviests, gan pilngraudu maize ir lielisks magnija avots. Magnijs palīdz muskuļiem atslābināties. Un fiziska atslābināšanās ir puse cīņas. Papildus, tā ir laba doma uzturā lietot magniju saturošus pārtikas produktus, lai labi izgulētos un izskatītos lieliski. Izvēlies zemesriekstu sviestu, kas izgatavots tikai no zemesriekstiem.

Grieķu jogurts ar avenēm

Lai apklusinātu burkšķošo vēderu, pusglāzei grieķu jogurta piejauc kanēli un pusglāzi aveņu. Grieķu jogurts nodrošinās tevi ar nepieciešamajām olbaltumvielām. Ja nepanes piena produktus, izmanto grieķu jogurta vietā mandeļu vai kokosriekstu jogurtu.

Deserta smūtijs

Ja dienas laikā apēstais nav atbrīvojis tevi no domām par ko saldu un garšīgu, pagatavo saldu smūtiju. Šī kombinācija ir lieliska: viena glāze nesaldinātā mandeļu piena, puse banāna, viena tējkarote nesaldināta kakao pulvera, divas tējkarotes dabīgā mandeļu sviesta un ledus. Šis kokteilis noteikti apmierinās tavu kāri pēc saldumiem.

Avots: womansday.com


 

Līdzīgi raksti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Vairāk par sīkdatnēm

Kas ir sīkdatnes? Sīkdatne ir neliels teksta fails, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Tā vietnei palīdz atcerēties jūsu pieteikumvārdu un/vai iestatījumus (piemēram, valodu, fontu izmēru u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies vietni skatīt, lai katru reizi jums tie nebūtu jānorāda no jauna.

Close