Cilvēki gatavi pirkt brilles internetā

Jaunais telemedicīnas uzņēmums SIA “Smart Vision”, kas piedāvā pasūtīt brilles attālināti, izmantojot 3D tehnoloģiju, pirmo divu darbības mēnešu laikā vairāk nekā trešdaļu no pārdošanas darījumiem realizējis tiešsaistē.

 

35% “Smart Vision” pārdošanas darījumu tika veikti tiešsaistē, izmantojot viedās iepirkšanās iespējas “Smartvision.lv” platformā, savukārt 65% briļļu tika iegādāti tradicionāli — uzņēmuma show-room tipa veikalā.

 

“Kāds noteikti uzskatīja, ka pārdot brilles tiešsaistē ir diezgan neprātīga biznesa ideja, tāpēc esam īpaši lepni un priecīgi, ka ir tik daudz drosmīgu klientu, kuri ir gatavi jaunai pieredzei – virtuāli pielaikot briļļu ietvarus ar 3D tehnoloģiju un iegādāties brilles attālināti, neizejot no mājas. Mēs neapstāsimies pie sasniegtā – mūsu mērķis ir pusgada laikā panākt, ka tiešsaistē notiktu 50% no pārdošanas darījumiem,” uzsver “Smart Vision” izpilddirektore Ieva Beiļina.

 

Telemedicīnas uzņēmums ir veicis klientu aptauju, lai noskaidrotu iemeslus, kāpēc brilles iegādātas attālināti, cik laba ir bijusi šī jaunā tiešsaistes pirkuma pieredze un kāpēc dažkārt tomēr bijis nepieciešams apmeklēt veikalu klātienē.

 

“Klientu aptaujas dati atklāj, ka daļa klientu, kas brilles iegādājušies attālināti, nav Rīgas iedzīvotāji, bet gan dzīvo ārpus galvaspilsētas. Viņi atzīst, ka tas ir lielisks pakalpojums reģionu iedzīvotājiem. Daži klienti norāda, ka viņi pirkumu veikuši internetā pievilcīgās cenas dēļ, kas vienlaikus samazinājusi risku gadījumā, ja brilles nebūtu tādas, kā viņi iedomājas. Tomēr kopumā klienti ir apmierināti ar piedāvāto briļļu ietvaru klāstu un kvalitāti, turklāt pircēji nekādā gadījumā neriskē, jo uz visiem klientiem attiecas 30 dienu atgriešanas politika,” iedrošina I. Beiļina.

 

“Galvenais iemesls, kāpēc cilvēki tomēr ierodas uz klātienes veikalu, ir tāds, ka viņiem nav receptes briļļu iegādei. Iedzīvotāji, kuriem recepte ir, tiešsaistes sistēmā var norādīt visus nepieciešamos datus, lai saņemtu atbilstošās brilles. Savukārt klienti, kuriem receptes nav, var pieteikties uz bezmaksas redzes pārbaudi veikalā pie mūsu optometrista. Redzes pārbaudes tiek veiktas, izmantojot labākās kvalitātes redzes testēšanas tehnoloģijas, kādas pieejamas Latvijā,” norāda I. Beiļina.

 

“Otrs biežāk minētais iemesls veikala apmeklēšanai ir nepieciešamība veikt precīzus mērījumus, lai iegūtu augstas kvalitātes individualizētas multifokālās jeb progresīvās lēcas. Taču arī šajā gadījumā briļļu ietvarus var izvēlēties tiešsaistē ar 3D tehnoloģiju palīdzību, tāpat var arī aprēķināt briļļu cenu,” skaidro “Smart Vision” vadītāja.

 

Viņa piebilst, ka joprojām ir arī tāda klientu grupa, kas nav pārliecināti, vai izvēlētais briļļu ietvars derēs un piestāvēs. “Lūdzu, izmēģiniet 3D tehnoloģiju un pielaikojiet briļļu ietvarus virtuāli. Lieliska iespēja ir arī pakalpojums “Home try on” un 30 dienu atgriešanas iespēja. Mēs nodrošinām bezmaksas piegādi,” skaidro I. Beiļina.

 

Gada beigās telemedicīnas uzņēmums plāno sākt nodrošināt arī attālinātu redzes pārbaudes pakalpojumu savā veikalu tīklā, izmantojot modernākās telemedicīnas tehnoloģijas.

 

Ar 3D tehnoloģijas palīdzību “Smart Vision” radījis iespēju briļļu ietvarus pielaikot virtuāli, izmantojot gudro iepirkšanās iespēju, kā arī piemeklēt sev atbilstošākās briļļu lēcas un izvēlēties piemērotākos lēcu pārklājumus platformā “Smartvision.lv”. “Smart Vision” vienīgais tirgū piedāvā jaunu pakalpojumu klientiem – iespēju saņemt četrus atlasītos briļļu ietvarus un nedēļas laikā izvēlēties sev piemērotāko. Par briļļu piegādi un atgriešanu klientam papildus nav jāmaksā.

 

Novatorisko platformu izstrādājis pirms gada dibinātais Lietuvas telemedicīnas uzņēmums “Vision Technologies”. Pagājušā gada rudenī sistēmas izveidei un attīstībai tika piesaistītas investīcijas 200 tūkstošu EUR apmērā no riska kapitāla fonda “Open Circle Capital”, šajā pavasarī – vēl 400 tūkstoši EUR. Lietuvā bāzētais jaunuzņēmums kā biznesa centru platformas “Smartvision.lv” attīstībai izvēlējies Rīgu. Pārdomātais uzņēmuma “Smart Vision” biznesa plāns un stratēģiskā vīzija, kā sistemātiski palielināt pārdošanas apjomu un attīstīt uzņēmējdarbību ārpus reģiona robežām, piesaistīja riska kapitāla fonda “Open Circle” vadītāju uzmanību.

COMMENTS

Leave a Comment