No šodienas pirms miega obligāti izdari šos vienkāršos vingrinājumus!

Mēs tev piedāvājam dažus vingrinājumus, ko noteikti vajadzētu izdarīt pirms gulētiešanas, lai uzlabotu miega kvalitāti.

Balasāna – bērna poza

Kājas turi kopā un, nosēžoties uz ceļiem, virzi sēžamvietu tuvāk zemei. Rokas izstiep taisni uz priekšu. Vingrinājuma laikā elpo mierīgi un dziļi.

Pusguļus poza

Apgulies uz pilnīgi taisnas muguras, pēdas seliec kopā un ceļus virzi tuvāk zemei. Rokas iztaisno pie zemes.

Rullēšanās uz muguras

Nogulies uz muguras un ceļus pievelc pie krūtīm. Šādā pozā “rullējies” uz vienu un otru pusi – uzmanies, nevajag pleciem pievienot papildus spiedienu.

Attēlu rezultāti vaicājumam “Lie flat on you back and wrap the knees together. Then grab your shins and move side to side slowly. Keep your shoulders flat on the ground and don’t put extra pressure on them.”

Mugurkaula leņķis

Nogulies tādā pozā, kas ir redzama attēlā – rokas un augšējo celi stiep, bet ne pārāk spēcīgi. Atkārto arī uz otra sāna.

Lasi vēl: Jā, arī krūtis ir jātrenē – ar šo vingrinājumu palīdzību tās kļūs ievērojami tvirtākas!

Zivs poza

Nogulies zemes un rokas izstiep taisni gar sāniem. Cel muguru uz augšu, galvu atgāžot atpakaļ – gluži, kā rādīts attēlā.

Avots: gofitstayfit.com


 

Līdzīgi raksti

Nav komentāru

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Vairāk par sīkdatnēm

Kas ir sīkdatnes? Sīkdatne ir neliels teksta fails, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Tā vietnei palīdz atcerēties jūsu pieteikumvārdu un/vai iestatījumus (piemēram, valodu, fontu izmēru u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies vietni skatīt, lai katru reizi jums tie nebūtu jānorāda no jauna.

Close