Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” turpina aktīvu tīkla paplašināšanu Eiropā, šoreiz vairāk kā dubultojot restorānu skaitu Bulgārijā.
“Hesburger” ir atvēris astoto restorānu Bulgāriju un turpinot paplašināt tīkla darbību valstī, plānots, ka tuvākajā laikā kopumā tiks atvērti deviņi jauni restorāni.
Kā skaidro Ieva Salmela, “Hesburger” attīstības direktore, uzņēmums ir iegādājies septiņus restorānus, kuros iepriekš darbojās ātrās ēdināšanas uzņēmums “Burger King”, kā arī plāno atvērt vēl divus restorānus jaunās vietās. Kopējais investīciju apjoms sasniegs 6 līdz 7 miljonus eiro. “Ņemot vērā apjomīgās investīcijas, “Hesburger” kļūs par konkurētspējīgāku spēlētāju Bulgārijas ātrās ēdināšanas tirgū. Esam secinājuši, ka Bulgārijas tirgus ir ļoti piemērots mūsu biznesa nišas attīstībai, tāpēc šogad mūsu mērķis ir kļūt tuvākiem mūsu klientiem un palielināt zīmola atpazīstamību,” tā I. Salmela.
Jaunie restorāni atradīsies tādās vietās kā Saulainais krasts, pilsētās Slivenā un Plovdivā, kā arī galveno autoceļu tuvumā.
50 restorāni 10 gadu laikā
Tuvāko 10 gadu laikā uzņēmuma plāns ir atvērt aptuveni 50 restorānus Bulgārijā, turpinot “Hesburger” kā globālas restorānu ķēdes attīstību. Plānots, ka 10 gadu laikā investīcijas sasniegs līdz pat 35 miljoniem eiro.
“Hesburger” produktu sortiments Bulgārijā iekļauj jau pazīstamus restorānu ķēdes produktus kā burgerus, tortiljas, dažādus maltīšu komplektus, uzkodas un desertus. Produktu sortimentā, balstoties uz Bulgārijas nacionālajām īpatnībām, tiks pievienots uz jogurta bāzes veidots dzēriens airāns.
Par “Hesburger”
“Hesburger” savu darbību sāka 1966. gadā, kad Naantali pilsētā atvēra pirmo grila kiosku. Pirmais ātrās ēdināšanas restorāns ar nosaukumu “Hesburger” tika atvērts 1980. gadā Turku, uzņēmumam pakāpeniski iekarojot stabilas tirgus pozīcijas pašu mājās, kā arī tuvākajos kaimiņu reģionos. Šobrīd “Hesburger” vada 459 restorānus 9 valstīs, uzņēmuma darbinieku skaits pārsniedz 6700.