Sociālajos tīklos jau ilgāku laiku izplatās kāds pieredzes stāsts par Maxima veikala apmeklējumu, ar kuru dalās sieviete vārdā Zanda Ieviņa.
Viņas pieredze var lieti noderēt vairumam no mums un aiztaupīt daudz zaudētu nervu un nepatīkamu brīžu. Laicīgi arī jāsaka, ka ar sievieti jau sazinājušies arī Maxima pārstāvji un cenšas noskaidrot/atrisināt situāciju.
Lai iepazītos ar sievietes stāstu, šķir otru lapu
Maximu iesaku pārdēvēt par minimu- getliņi 2, jo šie nīkuļi pat krūzīti atteicās apmainīt, pēc ziemassvētkiem…. (Krūzīte tika saņemta dāvanā, ģimenes lokā, un sadalījās divās daļās, pēc karsta ūdens ieliešanas, ar raksturīgu sprakšķi….ražošanas defekts….)
Veikals Vienības gatvē….
Kopš traģiskajiem notikumiem ,nesenajā pagātnē, šajā miskastē vairs neeju un neiešu…
(Attapīgajiem – krūzītes nepirku es….un nē, viņas netika traumētas iepriekš, ne tīšām ,ne netīšām
Pretīga bode….