Viens no Eiropas vadošajiem mazumtirdzniecības nozares izdevumiem “European Supermarket Magazine” ierindojis “Maxima XXX” veikalu iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” starp labākajiem lielā formāta veikaliem Eiropā.
“Maxima XXX” veikalu “Akropolē” izdevums nodēvējis par vienu no mazumtirdzniecības piemēriem Eiropā, kas īpaši domājis par saviem klientiem, ieviešot tehnoloģijas un risinājumus, kas vērsti uz iepirkšanās pieredzes uzlabošanu. Tāpat izdevums pievērsis uzmanību pieaugošajai vides ilgtspējas aktualitātei mazumtirdzniecībā, izceļot “Maxima XXX” veikalā integrētās digitālās tehnoloģijas pārtikas pārpalikumu samazināšanai, energoefektīvos risinājumus, to skaitā LED apgaismojumu un videi draudzīgu CO2 sistēmu, kā arī veikala dizainā izmantoto koka apdari.
“Maxima XXX” veikals “Akropolē”, kas durvis vēra šī gada 4.aprīlī, ir modernākais, plašākais un tehnoloģiju ziņā “viedākais” veikals “Maxima Latvija” tīklā ar kopējo platību teju 7000m2. Kopumā “Maxima XXX” izveidē uzņēmums ir veicis līdz šim vērienīgākās investīcijas vienā veikalā – vairāk nekā 3,6 miljonus eiro.
“European Supermarket Magazine” kā specializēts mazumtirdzniecības nozares žurnāls regulāri apskata pārtikas mazumtirdzniecības attīstību, pircēju paradumu tendences, tehnoloģijas un jaunākās inovācijas, iepirkšanās attīstību internetā un citas nozares izaugsmes jomas, kā arī dalās ar labākās prakses piemēriem.