Viņa ar Instagram kontu pelna neiedomājamas naudas summas un atklāj, kā to izdarīt!

Sjana Elīza Erpa, kurai vietnē Instagram ir 1,2 miljoni sekotāju, nesen sniedza interviju avīzei Sydney Morning Heraldkurā viņa ir izskaidrojusi, kā ar šīs vietnes palīdzību ir iespējams nodrošināt sev luksusa dzīvesveidu.

Viņa stāsta: “Kad gāju 10. klasē, piedzīvoju smagu depresiju – biju pabijusi vairākās psihiatriskajās palātās. Gada beigās aizgāju no skolas. Ieguvu fitnesa treneres sertifikātu, studēju fotožurnālistiku, bet pārstāju studijas, kad sāku pelnīt naudu ar Instagram.

Izmantoju Instagram, lai varētu “izteikties”, bija vajadzīga pašatklāsme – pateicoties publikācijām, man lūdza fotografēt kādu pasākumu Partā. Šis darbs noveda mani pie tā, ka tiku uzaicināta uz Bali popularizēt jogu. Ja kāds ierauga tava konta saturu un viņam tas patīk, tu noteikti tiksi kaut kur uzaicināts.”

Tātad – kā Erpa no tūkstoš ”sekotājiem” tika pie 1,2 miljoniem “sekotāju”? Viņa skaidro:

Mans mērķis nekad nav bijis iegūt konkrētu sekotāju skaitu. Atceros, ka sasniedzu 10 000, un nespēju tam noticēt. Domāju, ka manu “sekotāju” skaits palielinājās, pateicoties laikam, veiksmei un manai kaislībai.

Neatceros pirmo reizi, kad kaut ko publicēju par maniem mentālās Vese***as traucējumiem. Sāku ar mazumiņu – pastāstot tikai pašu primitīvāko par manu grūto dzīves posmu. Instagram man ir iemācījis, ka nav nekā sliktāka, kā slēpt un krāt savas emocijas – mani “sekotāji” mani pieņēma tādu, kāda es esmu – viņi cienīja manu atklātību. Pirms trīs gadiem mani uzrunāja aģentūra, kas gribēja menedžēt mani. Man reakcija bija: “Ko? Nopietni? Man par šo maksās?”.”

Erna skaidro, ka nauda nāk no brendiem, kas viņu sponsorē, apmaiņā pret to, ka Erna valkā viņu zīmolu drēbes, apciemo kādu populāru vietu un tad par to publicē bildes savā kontā.

Lasi vēl: “Dāmas, lūdzu, beidziet darīt ŠO Instagramā” – atklāta vīrieša vēstule VISĀM sievietēm

“Man ir līgums ar jogas brendu “Alo Yoga”. Kļuvu par viņu popularizētāju, jo tas tik un tā bija mans mīļākais jogas apģērbu brends.

Pieaugot “sekotāju” skaitam, palielinās iespējas un arī cena, kas tiek saistīta ar publikācijām. Tā ir ļoti spontāna dzīve. Nezinu, kas tam visam sekos, bet zinu, ka, darot šo, esmu ļoti laimīga.”

Avots: viralthread.com

Leave a Comment