Praktiskā astroloģija: kā katra zodiaka zīme reaģē uz reklāmu

 

AUNS

Pārāk lielais reklāmu daudzums šīs zīmes pārstāvjiem izraisa neirozi, alerģiju (uz nervu pamata) un veģetatīvo As**svadu sistēmas distoniju. Vēl informācijas gūzma viņam var būt par cēloni saaukstēšanās slimībām, Auns var kļūt mazaktīvs, nīgrs, nesabiedrisks. Aunu zīmes pārstāvjiem, kuriem šādas izpausmes parādījušās, jānorobežo sevi no reklāmas avotiem.

VĒRSIS

Pārāk liels informācijas daudzums Vēršu zīmē dzimušajiem var būt par iemeslu iedzimtu kaišu izpausmēm, garīgai iztukšotībai, ātrām dusmām. Šādās situācijās Vērsis kļūst emocionāli sasaistīts.

DVĪŅI

Šīs zīmes pārstāvjiem reklāmas pārbagātība slikti ietekmē sirdi, rada As**srites traucējumus, spēj izprovocēt skandālus. Dvīņi sāk rakņāties savā dvēselē, šaubīties par savām spējām un spēkiem. Aizraujoties ar reklāmu viņi riskē zaudēt paši savu radošo enerģiju.

VĒZIS

Vēžiem kā informatīvā plūduma sekas var būt ķildas ar ģimenes locekļiem, strīdi ar kolēģiem, cietsirdīga izturēšanās pret mājdzīvniekiem, īsi sakot, naidīgums. Un nebūs nekāds brīnums, ja viņus piemeklēs zarnu kolikas vai apendicīta lēkme.

LAUVA

Ja Lauva nekādi nespēj saprast, kāpēc viņam radušās problēmas ar nierēm vai urīnpūsli, visticamāk cēlonis šīm kaitēm meklējams visdažādākās informācijas (arī reklāmas) radītajā pārslodzē. Nav izslēgtas arī ādas Sli**bas. Lauvam kļūst grūti saglabāt sevī iekšējo līdzsvaru, viņam kļūst grūtāk komunicēt ar cilvēkiem.

JAUNAVA

Jaunavas zīmē dzimušajiem liekā informācija var izraisīt dzimumorgānu un taisnās zarnas kaites. Iespējamas ķildas ar intīmās dzīves partneri, problēmas ar paškontroli.

SVARI

Pārāk lielo reklāmas devu negatīvās sekas šīs zīmes pārstāvjiem ir aknu darbības traucējumi. Tāpat nav izslēgta arī As**s sastāva izmaiņas. To, ka notikusi „saindēšanās” ar informāciju, var liecināt nevēlēšanās paplašināt interešu loku, dzīves mērķa zudums, komunicēšanās ierobežošana.

SKORPIONS

Skorpiona zīmē dzimušie pārāk bieži saaukstējas un neizprotamu iemeslu dēļ viņiem piemetas ādas vai kaulu Sli**bas. Ja Skorpions gandrīz vai pret savu gribu konfliktē ar priekšniecību vai gados veciem cilvēkiem, jūs, ka viņa spēki kaut kur pazūd, tas liecina, ka galva pārslogota ar nevajadzīgu informāciju.

STRĒLNIEKS

Regulāri pārdozētā informācija Strēlniekam var izraisīt sirds-As**svadu un nervu sistēmas kaites, viņi var zaudēt interesi par visu jauno un oriģinālo, spēju radoši risināt dzīves problēmas, var arī pasliktināties attiecības ar draugiem. Ilgstoši sēžot pie televizora vai pētot reklāmas bukletus, Strēlniekam iespējamas As**sspiediena izmaiņas, nemotivētas garastāvokļa izmaiņas.

MEŽĀZIS

Mežāži parasti pārāk uzmanīgi uztver jebkuru no ārējās pasaules nākušu informāciju, bet reklāma viņu kaitina, padara nervozu, un tam kā sekas var būt psihes, endokrīnās un imūnsistēmas traucējumi, saindēšanās ar medikamentiem vai uzturu. Vēl var parādīties arī tieksme pēc alkohola. Mežāzis nespēj atslābināties un iegrimt savā iekšējā pasaulē. Vientulībā esot, viņam var uzmākties drūmas domas un sajūtas.

ŪDENSVĪRS

Ūdensvīrs var netikt galā ar pienākošās informācijas plūdiem, kā rezultātā viņam var pasliktināties redze, dzirde, var sākties problēmas ar matiem, galvas un sejas ādu. Ūdensvīrs kļūst uzbudināts, agresīvs, zaudē vēlēšanos sasniegt iecerētos mērķus, cenšas visādi nomākt apkārtējos cilvēkus.

ZIVIS

Zivīm, kuras reklāmas daudzums ir pārsātinājis, visticamāk, var sākt sāpēt kakls. Iespējamas arī finansiāla rakstura problēmas, piemēram, tās var zaudēt naudu tīra pārpratuma dēļ. Zivis kļūst nepraktiskas, neuzmanīgas pašas pret savām dienišķajām problēmām.

la.lv

Leave a Comment