Kādēļ vīrietis, kurš izmaksājis vakariņas, cer uz ko vairāk? Sievietes viedoklis

Sens stāsts par bailīgo vācieti nesaprotamu iemeslu dēļ ļoti satrauca apgaismotos prātus. Sieviešu prāti atzīmējās komentāros paredzamā veidā , bet vīriešu -viesu grāmatā. Tādēļ , ka goda kodekss paredz kost oponentam kājās, zemāk par celi tieši viens pret vienu, savādāk nav sportiski.

Bija pusotra pamattēze (puiši, jūs esat sazvērējušies, atzīstieties? )Pirmā: ja sieviete atļāva par sevi samaksāt restorānā, ar to pašu viņa parakstījusies iedot un viņai par to jāatbild. Netaisies dot- pieprasi atsevišķu rēķinu. Papildus pustēze (uz veselu nevelk,  tas vairāk kā paskaidrojošs apakšpunkts ): ja reiz atnākusi uz otro (trešo, simts astoto) randiņu un turpina rīt uz tava rēķina- kļuva skaidrs, parakstījusies iedot  un nav ko te acis bolīt, tūlīt iedošu pļauku!

Mani vienmēr izbrīnījis, līdz kādai robežai ikdienas apziņā ēdiens un seksuālie pakalpojumi atrodas vienotā preču- naudas shēmas rāmjos. Tāds iespaids, ka vairākums cilvēku bērnībā apmaldījušies vilcienu stacijā un tikai prostitūcija viņus paglābusi no bada Nā*es. Jā, ar ķermeni var samaksāt par ēdienu, tikai ar vienu noteikumu. Ja vairs nav ar ko citu samaksāt. Ja ķermenis – viss ko vari piedāvāt, tādēļ ka vairs nekā cita tev nav. Šādi stereotipi formējas parasti ļoti agri. Puiši, tā uzskatīja jūsu ģimenē? Vai grūtā dzīve iemācīja?

Labi, labi, nevajag tā spiegt. Jūs nemaz nedomājāt, ka jums jāatdodas par zupu. Jūs, protams, uzskatījāt, ka ir kaut kādi pamati. It kā apmaiņa ar parolēm. Jūs uzaicinājāt pusdienās- aizsūtījāt signālu par savu interesi. Uzaicinājums pieņemts- pienāca signāls par atbildes interesi. Puses sarunājušas, kādēļ atkal dinamo un apkrāpšana??? Jūs ieguldījāt, bet kur dividendes? Kur galu galā labums kā atbilde labumam?

Kur- kur. Zināms kur. Ne par seksu jūs sarunājāt, jūs sarunājāt par kontaktu un labiem nolūkiem. Jūs piedāvājāt padalīties ar savu maltīti un sieviete to ar jums sadalīja. Piekrita dalīties ar jums maizē. Pacienāt un pieņemt cienastu , uzdāvināt un pieņemt dāvanu- tās ir vienlīdzīgas darbības. Ja viņa otro reizi apsēdusies ar jums pie galda un pieņēmusi no jums ēdienu- viņa vēlreiz apstiprinājusi, ka labas attiecības vēl joprojām ir spēkā. Bet ja viņa palūgusi atsevišķu rēķinu- tas tulkojumā nozīmē: tu man esi ienaidnieks, es nepieņemšu tavu cienastu.

Bet par seksu un citām lauztām cerībām , tad šeit mums vispār nav neviens dakteris.  Kaut ar ikriem viņu barojiet, kaut alvu rīklē lejiet, viņa neko nezina par tiem noteikumiem, kurus jūs tur sev safantazējuši. Viņa nedos jums ne pirmajā, ne otrajā, ne simts astotajā randiņā. Viņa dos tad, kad uzskatīs par vajadzīgu.

 

Avots: newsland.com 

Leave a Comment