“Maxima” samazina cenas vēl virknei premium produktu pat līdz 50%

“Maxima Latvija” būtiski papildina klāstu ar vairākiem desmitiem premium produktu, kuriem cenas ilgtermiņā ir samazinātas līdz pat 50%, veicinot augstas kvalitātes izlases produktu pieejamību plašākam iedzīvotāju lokam. No šodienas ekskluzīvi sieri, saldējums “Magnum”, virkne deserti, “Grand-mere” pīļu aknu pastētes, šampanietis “MOET&CHANDON”, dažādi pasaule vīni, kā arī rieksti un citi ikdienā un svētkos iecienīti gardumi “Maxima” veikalos pieejami par zemāko cenu tirgū.

“Lai nodrošinātu pasaules un Latvijas gardēžu iecienītākos produktus plašākam “Maxima” klientu lokam, pērn sākām cenu samazināšanu izlases precēm un novērojām, ka tā veicināja, piemēram, tādu produktu kā garneļu, ikru un izlases sieru patēriņu. Izvērtējot pieprasījumu un klientu interesi, pieņēmām lēmumu papildināt šo kategoriju arī ar tādiem bērnu vidū iecienītiem produktiem kā “MILZU!” brokastu pārslām, musli maisījumiem, dažādiem desertiem, žāvētiem riekstiem un augļiem, kā arī vasaras sezonai raksturīgiem produktiem, piemēram, saldējumu “Magnum” un atspirdzinošiem dzērieniem. Tādējādi vēl vairāk Latvijas iedzīvotāju un ģimeņu varēs biežāk baudīt augstākās kvalitātes produktus,” saka “Maxima Latvija” valdes loceklis un komercdirektors Viktors Troicins.

Premium produktu piedāvājumā ir jūras karūsa “Dorada”, garneles “Vannamei”, pīles aknu pastēte, sarkanie ikri, šampanietis, konjaks, plašs vīnu piedāvājums, pasta, itāļu deserts “Tiramisu”, vairāki pudiņi, saldējumi, dažādu veidu sieri un virkne citu produktu. Samazinātais cenas piedāvājums šiem produktiem šobrīd būs pieejams “Maxima XX” un “Maxima XXX” veikalos visā Latvijā.

Līdz ar cenu samazinājumu premium kategorijas produktiem papildinās “Maxima” jau esošo produktu sortiments ar samazinātām cenām, kopumā nodrošinot Latvijas iedzīvotājiem jau vairāk nekā 1000 produktus ar Latvijā izdevīgāko cenu piedāvājumu ilgtermiņā gan pārtikas, gan sadzīves ķīmijas precēm.

Pirms cenu samazināšanas “Maxima Latvija” ir veikusi rūpīgu analītisku darbu, lai identificētu tās preču kategorijas un preču grupas, kuras pircējiem ikdienā ir svarīgas un biežāk nonāk iepirkumu grozos.

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

Pievienot komentāru