Vai hormonālā kontracepcija var izraisīt smadzeņu vēzi?

shutterstock_165451367

Ja nākamā grūtniecība iestājas tajā periodā, kad sieviete vēl baro esošo mazuli ar krūti, zīdainis būs jābaro mākslīgi, jo krūšu galu stimulācija barošanas laikā var radīt dzemdes sašaurināšanos, kas ir ārkārtīgi kaitē auglim.

Nav vērts runāt par faktu, ka krūts piens ir veselīgāks nekā sausie bērnu barošanas maisījumi. Sievietes organismā izstrādājas pirmpiens un tas mazulim nesniedz barības vielas un nelīdz imunitātes veidošanā.

Lasi tālāk par hormonālo kontracepciju:

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

COMMENTS

  • <cite class="fn">begimotjiks</cite>

    Nezinu ka ar to veziti,bet kg gan atri uznemas!

    • <cite class="fn">Zita</cite>

      Ne vienmēr, un ne visām. Man tieši svars nostabilizējās, pirms lietošanas “lēkāja”. Un sejas āda uzlabojusies, nav pūtīšu. Tās tīri no organisma atkarīgs…

  • <cite class="fn">NATALICA</cite>

    mana personiga pieredze ar hormonalajam tabletem ir diezko bediga, tas lietoju, jo bija cistas. Pec pusgada lietosanas, kreisas kajas arterija radas trombs, kas sagadaja, un vel joprojam sagada, daudz veselibas problemu. Veicot visas analizes, pieradijas, ka tiesam pie vainas ir hormonalas tabletes.

Pievienot komentāru