Zīmols 4F stājies Audi vietā

 

Sporta apģērbu zīmols 4F, kas pašmāju sportistiem radījis īpašu kolekciju 2016. un 2018. gada olimpiskajām spēlēm, tagad kļuvis par prestižā un nozīmīgā ziemas sporta pasākuma “Četru tramplīnu turneja” galveno atbalstītāju. Kontrakts ar Infront, Vācijas un Austrijas Slēpošanas sporta Federāciju (DSV un ÖSV) partneri, tika noslēgts uz 4 gadiem, līdz ar to zīmola 4F logo tiks iestrādāts oficiālajā “Četru tramplīnu turnejas” simbolikā, ko izmantos visu sacensību laikā.
“Četru tramplīnu turneja” ir lielākās tramplīnlēkšanas sacensības, kas jau vairāk kā 60 gadus – no 1952. gada – notiek ziemas sezonas svētku laikā.
“Pēc olimpiskajām spēlēm un citiem nozīmīgiem sporta notikumiem nāk turnejas laiks, kas kļūst par svētkiem ikvienam ziemas sporta cienītājam. Sporta apģērbu zīmols 4F būs šī pasākuma galvenais atbalstītājs tuvākajos 4 gados. Šī partnerība atspoguļo mūsu mērķi kļūt par pasaulē atpazīstamu zīmolu,” stāsta Igors Klaja (Igor Klaja), uzņēmuma OTCF izpilddirektors un 4F zīmola īpašnieks.
“Četru tramplīnu turneja” 2017.-2018. gada sezonā piesaistīja 74 miljonu skatītāju uzmanību visās pasaules malās. “Uzņēmums Infront ar lielu prieku sveicina 4F kā jaunu “Četru tramplīnu turnejas” ģenerālsponsoru. 4F č 4-Hills-Tournament izklausās pēc ideāla savienojuma – un ne tikai dēļ nosaukuma vien. Mēs no visiem spēkiem atbalstīsim 4F mērķus un esam ārkārtīgi pateicīgi par šo ilgtermiņa sadarbību,” komentē Maikls Vita (Michael Witta), Infront Austria ģenerāldirektors.
Ģenerālsponsora 4F vizuālā identitāte tiks iestrādāta turnejas logotipā. Logotipu plānu izvietot arī uz fināla pasākuma, kas notiks Bišovhosvenā, dalībnieku sporta tērpiem.

OTCF
OTCF ir uzņēmums, kas būvēts ar aizrautību pret sportu. Mēs specializējamies sporta apģērbu un aksesuāru konstruēšanā, ražošanā un pārdošanā pircējiem un sporta profesionāļiem. Mūsu portfolio ietilpst sporta zīmoli – 4F, 4F Junior, Outhorn, kā ari 4Faces, kas vairāku zīmolu sporta veikalu tīkls. Mēs apvienojam sporta pasaules kompetences un tehnoloģijas ar stilu un modi. Šobrīd Latvijā darbojas četri 4F veikali: “Rīga Plaza”, “Origo” “Domina Shopping”, un “Valleta”. Polijā atrodas gandrīz 180 zīmola tirdzniecības punkti, zīmols 4F pārstāvēts arī vairāk nekā 300 sporta apģērbu mazumtirdzniecības veikalos 33 valstīs. OTCF, zīmola 4F īpašnieka, piecgades attīstības plāns paredz pakāpenisku ietekmes palielināšanu un jaunu tirgu apgūšanu, un vairāku monozīmolu veikalu atvēršanu centrālajā un austrumu Eiropā. 4F produkcijas augstā kvalitāte augsti novērtēta vairāku valstu Olimpiskajās komitejās, tajā skaitā arī Latvijas Olimpiskajā komitejā, kura ar OTCF ir noslēgusi līgumu par speciālas kolekcijas radīšanu Latvijas sportistiem, kuri piedalīsies 2018. gada ziemas Olimpiskajās spēlēs Phjončhanā.

Leave a Comment