Akropole orientējas uz plašu patērētāju loku

Akropoles ienākšana līdzsvaros tirdzniecību Rīgā, pašreizējiem diviem, ārpus pilsētas centra esošajiem, t/c Spice un Alfa, pievienojot trešo – Akropole. Līdz ar to lielos vilcienos var pateikt, ka noformējies tirdzniecības trijstūris ASA (Alfa-Spice-Akropole) kopā ar nozīmīgām aktivitātēm Rīgas centrā: t/c Origo, Galerija Rīga, Galerija Centrs un Stokmann. Šī trijstūra izveidošanās mainīs apgrozījuma struktūru visos tirdzniecības centros, protams, visvairāk ietekmējot Akropolei tuvāk esošos. Tajā skaitā līdz nākamajai ziemai tiks pilnībā pārveidots t/c Azur, kurā izvietosies Baltijā lielākais K Senukai veikals, paliks Rimi, Dino Zoo un Hesburger.

Latvijas Tirgotāju asociācija (LTA) uzskata, ka Rīgas Domei vajadzētu atgriezties pie savulaik atbalstītās LTA iniciatīvas – K.Barona ielu izveidot kā garāko un nozīmīgāko tirdzniecības un atpūtas ielu Baltijā.

Akropole atšķiras no pārējiem tirdzniecības centriem ar to, ka liela daļa platības paredzēta daudzveidīgai izklaidei – deviņas kino zāles, ledus halle, bērnu laukumiņi telpās un ārā. Vēl Akropole izceļas ar to, ka tirdzniecības centrs atrodas vietā, kur agrākos laikos atradās slavenā Kuzņecova porcelāna fabrika. Britu arhitektūras un interjera dizaina kompāniju Benoy idejiski sadalīja tirdzniecības centru trijās daļās. Viena tirdzniecības centra daļa kā porcelāna formēšana, tad nākošā – apdedzināšana, trešā – glazēšana, interjerā izmantojot ne tikai ķieģeļus, bet arī porcelānu. Izmantoti pat vēsturiskie šīs fabrikas ēkas ķieģeļi un senās metāliskās kolonas – viss interjers veidots iedvesmojoties no Kuzņecova porcelāna tapšanas procesa. Kopējā iecere – radīt noskaņu, radīt emocijas un atgādināt to, kas reiz šeit bijis un lai būtu interesanti tirdzniecības centra apmeklētājiem.

Starp nomniekiem ir jaunākās koncepcijas veikali – lielas platības, plašs sortiments. Piemēram, veikalam Zara – 3000 kvadrātmetru. Maxima – aptuveni 7000 kvadrātmetru platība tikai tirdzniecības zālei vien, un veikalā ir elektroniskās cenu zīmes.

Akropole orientēta uz ļoti plašu patērētāju loku, nedalot tos kategorijās. Nomnieki savā sortimentā piedāvā gan dārgākas preces, gan par zemākām cenām – tie ir veikali ar plašu piedāvājumu un lielu izvēli. Nav domāts specializēties tikai uz ļoti bagātiem, stilīgiem vai ļoti jauniem, vai gados veciem patērētājiem. Akropoles plānotāji uzsver, ka iecere bijusi likt justies ērti, patīkami un lai ikviens sajustos šeit gaidīts. Akropolē atvērti arī vairāki ēdināšanas uzņēmumi, t.sk. klientu vidū ļoti populārais Gan Bei restorāns.

Leave a Comment