Šis grafiskais dizaineris, Džeimss Fridmans, ir atradis satriecošu veidu kā troļļot cilvēkus, kuri prasa viņiem ar „fotošopa” palīdzību uzlabot viņu bildes.
Cilvēki iesūta viņam savas oriģinālbildes (pēc tam, kad piekrīt Fridmana noteikumiem, lai nekristu panikā, kad tās izplatās pa visu internetu) un Džeimss pretī nosūta bildes ar „uzlabojumiem.” Lielākā daļa no tām ir smieklīgas un uzjautrinošas, bet Fridmans arī mēdz bilst kādu vārdu mudinot cilvēkus nesekot Kardašjanu skaistuma standartiem:
Lai gan Fridmans kopsummā ir publicējis tikai 14 fotošopēšanas gadījumus, kopš pievienojās vietnei Twitter 4. martā, bet šajā laikā viņa sekotāju pulks ir audzis līdz pat 56 000. Katrai no viņa bildēm ir simtiem, ja ne tūkstošiem un vairāk retvītu un „laiku.”
Šķirsti tālāk, lai redzētu pārējās “fotošopētās” bildes: