Uzmini, kas tu esi?
Iepriekš tev nepieciešams sagatavot dažas baltas lapas, kur virsū uzrakstīti personāži un vietas, kur viņi atrodas. Piemēram, miljonārs pirtī vai ārsts lidmašīnā. Spēles vadītājs izsauc priekšā vienu cilvēku, kas sēdēs uz krēsla ar muguru pret visiem spēles biedriem. Un tam, kas sēž pielīmē uz muguras vienu no personāžiem, tā lai viņš neredz, kas tur rakstīts virsū. Pēc tam vadītājs un pārējie uzdot viņam sekojošus jautājumus:
- Kur tu tagad esi?
- Ko tu tur dari?
- Kā tu tur nonāci?
- Kas tev ir blakus?
- Kas tu esi?
Kad cilvēks, kas sēž uz krēsla atbild pavisam nepareizi uz jautājumiem, bet visi viesi, redzot uzrakstu uz muguras, uzjautrinās. Šī spēle var sasmīdināt visus viesus.
Pasaka
Visi spēles dalībniekiem iziet no telpas, paliek tikai 1 cilvēks un vadītājs. Bet tas kas paliek, saņem tekstu (vienalga kādu, piemēram, dažas dzejoļa rindiņas par Ziemassvētku vecīti) un cenšas bez runāšanas pastāstīt šo dzejas rindiņu nākamajam dalībniekam, kas ienāk istabā (dalībniekus sauc pa vienam iekšā). Galvenais, lai paskaidrojumu saņemtu no iepriekšējā dalībnieki, pārējie nedrīkst teikt priekšā vai palīdzēt. Pēc tam atpakaļ ejošā rindas kārtībā dalībniekiem jāpastāsta par to, ko viņi parādījuši un ko sapratuši.
Ko darīt, ja?
Vadītājs izvēlas dažus jautājumus, kas sākas ar frāzi: “Ko darīt, ja…? “. Piemēram, ko darīt, ja es gribu gulēt?
Bet pārējiem ir jāpiedāvā pēc iespējas interesantākus variantus, ko tu varētu darīt, piemēram, pārvērsties par lāci, vai iekrist gultā un beidzot izgulēties. Bet tas, kas nevar piedāvāt vairs variantus, kļūst par vadītāju un maina jautājumu.
Avots: www.adme.ru