Helovīna svētki ir ne tikai laiks, kad bērni un jaunieši pārģērbjas, radot dažādus baisus tēlus un dodoties lūgt pie kaimiņiem saldumus, bet tajos labi iederas arī dažādi interesanti un ātri pagatavojami ēdieni.
“Tradicionāli Helovīna svētkos goda vieta tiek atvēlēta izgrebtam ķirbim. Ķirbja mīkstumu var izmantot dažādu ēdienu, piemēram, kēksa vai mafinu cepšanai. Garšīgas ir krāsnī ceptas ķirbja šķēles ar garšvielām. Ēdienkarti var papildināt arī ar ātri un viegli pagatavojamām uzkodām – dārzeņiem, Dip mērcītēm, Tex Mex ēdieniem. Piemēram, papriku var izgrebt līdzīgi kā ķirbi, iegriežot acu un mutes formu, bet tukšo vidu pildot ar burkānu, seleriju nūjiņām. Var arī ēdienu attiecīgi noformēt mazliet baisā Helovīna stilā, piemēram, izvēloties cepumus vai piparkūkas pagatavot ar skeletu zīmējumu. Turklāt tos var sagatavot jau pirms Helovīna svētkiem, izmantojot balto glazūru skeleta kaulu uzzīmēšanai, šokolādes bumbiņas acu vietā, kā arī šokolādes skaidiņas zobu un pirkstu vietā. Šis vakars var būt īstais, lai kopā ar ģimeni, draugiem dekorētu un izceptu apaļas picas ķirbju formā ar paprikas acīm un muti. Dažādo interesanto ēdienu kopā gatavošanu noteikti novērtēs jaunākie ģimenes locekļi, kā arī skeleta cepumi vai piparkūkas pārsteigs pie durvīm klauvējošos mošķīšus – kaimiņu bērnus,” radīt īpašu Helovīna noskaņu rosina AS Santa Maria mārketinga vadītāja Baltijas valstīs Inga Auziņa.
Ja šo vakaru paredzēts pavadīt kopā ar vēl citiem Helovīna svētku cienītājiem, viesus uz ballīti var ielūgt ar īpaša dizaina elektronisko ielūgumu, ko katrs var izveidot mājaslapā https://www.santamariaworld.com/lv/garsa/helovins/Turpat pieejamas arī 23 Helovīna tematikai atbilstošas dziesmas.
Paulig grupas Paulig Foods divīzija ar 850 darbiniekiem 13 dažādās valstīs un produkcijas pārdošanu 34 valstīs, ir starptautisks, vērā ņemams tirgus spēlētājs. Paulig Foods divīzijas zīmoli Santa Maria, Risenta un Gold & Green piedāvā dažādus pasaulē pazīstamus etnisko ēdienu konceptus, garšvielas un dabīgus, veselīgus pārtikas produktus. Paulig Foods divīzijas neto pārdošanas apjoms ir 350 miljoni EUR gadā (2017).