Sociālie tīkli spēlē aizvien lielāku lomu biznesa vadības ikdienā, tie sniedz unikālas iespējas uzrunāt potenciālos klientus, paaugstināt pārdošanas rādītājus un izglītot patērētājus par produktiem un pakalpojumiem.
Uzturēt spēcīgu uzņēmuma un zīmola tēlu sociālajos medijos ir neapšaubāma mūsdienu tehniskā laikmeta nepieciešamība. Un tas nozīmē, ka nepietiek tikai ar vienu pasīvu profilu, vienā sociālajā tīklā, jums ir jābūt klāt esošiem un aktīviem visur, kur ir iespēja sasniegt jūsu esošos un potenciālos klientus.
- Nodrošiniet klātesamību
Vairums sociālo tīklu piedāvā tiešraides iespējas, ar kuru starpniecību jūs varat ātri un tieši sasniegt savu mērķauditoriju, vienlaikus tā ir arī laba iespēja savus sekotājus operatīvi informēt par jaunumiem jūsu uzņēmumā.
- Dalieties ar foto jaunumiem
Uzņēmuma darba procesa un komandas atspoguļojošu foto augšupielādēšana ļauj patērētājiem dzīvot līdzi jūsu zīmolam. Mūsdienu patērētāji ļoti bieži vēlas redzēt, kas stāv aiz zīmolu jauno produktu izstrādes, ar ko viņi sarunājas pa telefonu vai sarakstās ar e-pastu starpniecību. Dalīšanās ar korporatīvajiem foto vienlaikus kalpo arī kā ļoti labs uzņēmuma kultūru raksturojošs elements.
- Stāstiet par saviem sasniegumiem
Dalieties ar informāciju par jūsu darbinieku sasniegumiem. Ja kāds uzrādījis labus rezultātus, apsveiciet viņu publiski. To var darīt ar vienkāršu foto, video vai teksta ierakstu sociālajā tīklā. Tas norāda uz to, ka jūs novērtējat savus darbiniekus, kā arī ļauj jūsu sekotājiem novērtēt jūsu panākumus. Tāpat arī tas iedvesmo pārējos uzņēmuma darbiniekus tiekties pēc pozitīvas korporatīvās publicitātes.
- Ļaujiet klientiem novērtēt jūsu produktus
Tiešsaistes vērtējumi, jeb tā sauktie „review” pozitīvi ietekmē jūsu SEO, kā arī korekta un prasmīga jūsu reakcija uz pozitīvajiem un negatīvajiem produktu vērtējumiem, var kalpot kā instruments jaunu klientu piesaistei.
- Dalieties ar informāciju par līdzdalību sociāli atbildīgos projektos
Jūsu uzņēmuma ieguldījums sociāli atbildīgu projektu atbalstīšanā, ir uzskatāms piemērs kopējai sabiedrības sociālās atbildības nepieciešamībai, kas kalpo arī kā iedvesma jūsu sekotājiem un netieši aicina sekot jūsu piemēram.
- Publicējiet īpašos piedāvājumus un atlaides
Īpašo piedāvājumu publicēšana jūsu sociālo tīklu kontos ļauj jums saviem sekotājiem piedāvāt tikai viņiem pieejamus ekskluzīvus atlaižu kodus, kas neapšaubāmi veicina interesi par jūsu produktiem, kā arī nodrošina jaunu sekotāju piesaisti.
Rīkojoties tālredzīgi un profesionāli, sociālie tīkli var kļūt par izcilu sabiedroto ceļā uz panākumiem biznesā un ļaut jums sasniegt pavisam jaunus apvāršņus. Visos no minētajiem ieteikumiem un, jo īpaši attiecībā uz pēdējo, ir būtiski paturēt prātā, ka kvalitāte ir daudz svarīgāka par kvantitāti. Pirms rīkoties, un sākt komunicēt ar klientiem sociālajos tīklos jums ir nepieciešams spēcīgs sociālo mediju plāns, pretējā gadījumā, ieguldītajam darbam var būt negatīvs efekts, kas atstās nevēlamu iespaidu uz jūsu biznesa attīstību.
Raksts sagatavots, izmantojot avotus:
Komunikācijas eksperts,
mediju attiecību konsultants
Valters Grīnvalds