Kas labs katrā putraimu veidā? 8 dažādi putraimi veselībai

auzas

Katra veida putraimiem ir savas vērtīgās īpašības, kuras der zināt, lai ne tikai garšīgi paēstu, bet arī sniegtu labumu veselībai.

Griķi

1. Griķu putraimi iedarbojas uz asinīm, tāpēc tos vēlams lietot anēmijas gadījumā. Bet no organisma tie izvada smagos metālus.

Prosa

2. Prosa ir veselīga visiem tiem, kam ir nosliece uz aptaukošanos: tā izvada taukus, un tai ir pozitīva iedarbība asinsspiediena traucējumu gadījumā. Tikai jāņem vērā, ka kuņģis, ja tā skābes līmenis ir pazemināts vai vienāds ar nulli, prosu grūti sagremo.

Lasi arī: Makaroni: veselīgi vai kaitīgi? Klasiska spageti recepte ar tunci

Šķir nākamo lapu un uzzini, kas labs katra veida putraimos!


 

Līdzīgi raksti

  • loading...
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Vairāk par sīkdatnēm

    Kas ir sīkdatnes? Sīkdatne ir neliels teksta fails, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Tā vietnei palīdz atcerēties jūsu pieteikumvārdu un/vai iestatījumus (piemēram, valodu, fontu izmēru u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies vietni skatīt, lai katru reizi jums tie nebūtu jānorāda no jauna.

    Close