Kaujas lauks – supermārkets: kā nenokļūt mārketinga speciālistu “slazdos”

Saprāta spēles

Bieži mārketinga speciālisti spēlē uz mūsu alkatības izjūtu, tāpat uz banālu slinkumu. Piemēram, vislētākās preces bieži izvietotas uz viszemākajiem vai visaugstākajiem plauktiem, tālākajās nodaļās.  Tajā pašā laikā dārgas preces atrodas mūsu skatiena līmenī , tās ir vienkāršāk pamanīt un nopirkt.

Nepopulāras preces pircēju starpā dažreiz pārdod kopā ar citām pēc akcijas “2=1”, kur divas preces pārdodas it kā par vienas cenu. Patiesībā, tas ir zināms psiholoģisks paņēmiens- reti kurš no pircējiem pārbaudīs reālu divu preču summu. Bet komplekti “2=1” var tikt tirgoti pēc divu preču summas.

Vēl pārdevēji bieži izvieto vienu otrai piemērotas preces blakus- piemēram, dušas želeja un ķermeņa pieniņš, muslis un pasterizēts piens, alus un žāvētu kalmāru iepakojumi.

Gaismas izrāde!

Vēl viens drošs veids kā piespiest pircēju labprātīgi iztukšot maku- radīt tirdzniecības zālē siltu, patīkamu apgaismojumu.  Preces izskatīsies patīkamāk, nekā parasti un tās obligāti gribēsies  nopirkt.

“Diskaunts” jeb Akcijas cena –  tā ir reāla atlaide?

Pēc pētījuma datiem, atlaižu karte sniedz mums iespēju pirkt preces ar zīmīgu atlaidi, no 5 līdz 50 procentiem. Patiesībā lielākā daļa preču, kas nopirktas ar maksimālo atlaidi, pārdod pēc pašizmaksas. Tā kā reālas atlaides šajā pirkumā nebūs.

Un tomēr ir patīkamāk iegādāties preci lētāk, nekā tā parasti pārdodas. Tā kā ja ir iespēja noformēt atlaižu karti bezmaksas, tad to var izmantot!

Atcerieties, ka zinot šos noslēpumus, var zīmīgi ieekonomēt uz pirkumiem jebkuros molos un supermārketos. Nedodiet mārketinga speciālistiem iespēju sevi piemuļķot!

 

Avots: myjane.ru 

Leave a Comment