Krampji un galvassāpes? Trausli nagi? Plāni mati? Tev noteikti organismā ir šo vitamīnu trūkums

Cramps-and-Headaches-Brittle-Nails-and-Hair-Acne-and-Bumps-You-Probably-Have-This-Vitamin-Deficiency-1

Dažādu vitamīnu un minerālvielu trūkums organismā var izraisīt veselības problēmas.

Šie ir visizplatītākie minerālvielu un vitamīnu nepietiekamības simptomi.

1. Muskuļu spazmas, krampji/galvassāpes – magnija trūkums

Vairāk kā 75% amerikāņu ir magnija nepietiekamība organismā. Magnijs ir vienas no svarīgākajām barības vielām, kas palīdz funkcionēt nervu sistēmai. Tas atbrīvo muskuļu un nervu spriegumu, atbrīvo no galvassāpēm un palīdz labāk aizmigt. Ja tu ciet no magnija nepietiekamības, iekļauj savā ēdienkartē vairāk zaļo dārzeņu (zaļumi un kāposti). Papildus vari dodoties vannā pievienot Epsomas sāli, jo tas satur magnēziju, kas uzsūcas arī caur ādu.

2. Akne – cinka trūkums

Akne var liecināt, ka tavā ķermenī ir cinka nepietiekamība. Cinks padara tavu ādu starojošu un kontrolē eļļas daudzumu, ko saražo āda. 30 mg cinka dienā var palīdzēt tev atbrīvoties no aknes. Labi palīdz arī zaļu ķirbja sēklu lietošana uzturā.

3. Viegli lūztoši un trausli nagi/mati – biotīna trūkums

Vitamīns B7 jeb biotīns ir tas, kas padara matus un nagus veselīgus. Lai arī biotīna trūkums organismā ir reti sastopams, tā pazīmes ir sekojošas: matu lūšana, matu izkrišana, lūztoši mati un nagi. Lai matu un nagu veselība uzlabotos, savā ēdienkartē iekļaut vairāk biotīna saturošus produktus.

4. Matu izkrišana vai paplānināšanās – dzelzs trūkums

Dzelzs palīdz skābeklim izplatīties pa visu ķermeni, tai skaitā arī matu folikulām. Ja ievēro, ka tavi mati kļuvuši plānāki, vai krīt ārā, tas var nozīmēt, ka tavam ķermenim trūkst dzelzs.

Lasi arī: Vannas vietā viņi izveidoja dušu un 2 kvadrātmetros atrada vietu arī vēl veļas mašīnai

5. Mazas baltas pumpiņas uz roku mugurpusē – svarīgo taukskābju trūkums

Ja tu uz rokām ievēro nelielus baltus izsitumus, tas nozīmē, ka tev trūkst omega-3 taukskābes. Uzturā lieto vairāk omega-3 saturošus produktus, lai atgūtu līdzsvaru ķermenī.

Avots: www.womendailymagazine.com

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

COMMENTS

Pievienot komentāru