Našķus, kurus vari ēst droši – tie nenodarīs ļaunumu ne tavai diētai, ne figūrai!

7 našķi, kuri nenodarīs ļaunumu ne tavai diētai, ne figūrai:

Nogatavināts siers

Nogatavinātā sierā ir daudz probiotisko baktēriju, kas nepieciešamas labas vielmaiņas uzturēšanai. Probiotiskās baktērijas samazinās vēdera uzpūšanos un aizcietējumu veidošanos. Uztura speciālsti iesaka Grana Padano sieru.

Zemesriekstu sviests

Zemesriekstos ir daudz olbaltumvielu un labo tauku, kas tos padara par ideālu našķi. Zemesriekstu sviests tāpat liks tev just sāta sajūtu ilgāk. Droši vari pirkt jebkuru zīmolu, bet pievērs uzmanību, lai zemesriekstu sastāvs produktā nebūtu mazāks par 90%.

Avokado

Avokado tiek uzskatīts par vienu no superproduktiem, jo tam ir augsts šķiedrvielu un labo tauku daudzums. Tāpat avokado satur C vitamīnu, kas savukārt uzlabo imūnsistēmu. Izvēlies tādu avokado, kas ir tumšā krāsā – tas būs ideāli nogatavojies.

Saldo kartupeļu frī

Ja “parastie” kartupeļi tavai diētai neko labu nedos, tad ar saldajiem katupeļiem ir pilnīgi pretēji. Saldajos kartupeļos ir daudz vitamīnu, minerālvielu, škiedrvielu un antioksidantu. Nomizo saldos kartupeļus, sagriez tos šķēlītēs, izklāj uz cepešpannas, pārklāj tos nedaudz ar olīveļļu un liec krāsnī cepties.

Lasi vēl: Es atbrīvojos no aknes nedēļas laikā!

Vīns

Ja nepieciešams pacelt glāzi, tad pacel vīna glāzi. Vīnā ir daudz antioksidantu, kas pozitīvi ietekmēs tavu organismu un piedos sārtumu vaigiem. Uztura speciālisti iesaka dzert sarkanvīnu, jo pētījumos ir pierādīts, ka tas uzlabo asinsriti un samazina vēža un trombu veidošanās risku.

Šokolāde

Ar vārdu šokolāde mēs šeit arī saprotam īsto, melno, rūgto šokolādi, nevis piena vai balto. Melnajā šokolādē ir daudz antioksidantu un labo taukskābju. Tāpat pētījumos ir pierādīts, ka šokolāde uzlabo garastāvokli. Iegādājies tādu šokolādi, kuras sastāvā ir vismaz 70% kakao.

Jogurts

Jogurtā ir daudz probiotisko baktēriju un olbaltumvielu. Izvēlies dabīgo grieķu vai Islandes beztauku jogurtu – tajos nebūs mākslīgās garšvielas un saldinātāji. Ja tomēr vēlies jogurtu ar ogu vai augļu garšu, iemaisi svaigas ogas vai augļus tajā pati.

Avots: rd.com

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

Pievienot komentāru