Viena no Parīzes reklāmas aģentūrām, pēc organizācijas Addiction Aide pasūtījuma izveidoja viltus instagram profilu, kurā ievietoja attēlus, kuriem pozēja modele. Modelei bija uzdevums pozēt tā, lai tas izskatītos pēc īsta instagram profila un katrā bildē aģentūra deva modelei tieši to pašu “aksesuāru-pavedienu”, lai varētu vērot cilvēku reakciju.
Kā tev liekas, kas bildēs nav kārtībā?
Lasi arī: Noskūpsti mani tagad, satiec mani vēlāk; jauns sociālais eksperimens
Bildes aprakstā tika izmantoti klišejiski teicieni, kas vedinātu domāt par problēmu, bet cilvēki šo “aksesuāru-pavedienu” neuztvēra, to varēja novērot pēc komentāriem. Derētu piebilst, sekotāju skaits profilam bija 67 tūkstoši.
Šis “aksesuārs-pavediens” bija alkohols.
Ja tagad paskatīsies uz attēliem, tad noteikti ievērosi, ka visiem attēliem alkohols ir kopīga iezīme. Šis eksperiments nostiprināja organizācijas pieņēmumu par to, ka cilvēki redzēs tikai dzīvesveidu, bet palaidīs garām nopietnas problēmas signālus.
Reklāmas aģentūra pēc organizācijas Addiction Aide pasūtījuma izveidoja arī informatīvu video “Nospied patīk manai atkarībai” (Like my addiction” tieši šajā jautājumā:
https://www.youtube.com/watch?v=4PJcJcy89oY