Viņa pasūtīja bageti ar šķiņķi un palūdza, lai gaļu vispirms sasilda mikroviļnu krāsnī un tad apcep maizi. Šķiet pavisam parasts lūgums, taču darbinieku tas pamatīgi sadusmoja.
Viņš teica, ka to vienkārši apceps, un Kesidijai nācās vēlreiz skaidrot, ka viņa ir stāvoklī un tāpēc gaļu vispirms vajag uzsildīt. Viņa tikai sekoja līdzi ārstu norādījumiem, ka gaļa ir jāuzkarsē līdz noteiktai temperatūrai, lai atbrīvotos no baktērijām (piemēram, Listeria), kas var kaitēt mazulim.
Kesidija stāsta, ka darbinieks pilnībā ignorēja viņas lūgumu, uztaisīja bageti kā parasti un, nemaz nejautājot, pielika klāt arī sieru. Viņš uzsvēra, ka rindā gaida vēl 20 cilvēku un ka tā ir ātrās ēdināšanas iestāde nevis smalks restorāns. Viņš pat mēģināja pierādīt, ka gaļa ir pietiekoši uzsildīta, izvelkot ārā termometru. Kesidija uzskata, ka tas bija pilnīgi nevietā, un viņš izturējās rupji, ignorējot lūgumu, kas būtu nācis par labu mazulim.
Kesidija kopā ar vēl kādu sievieti, kura vēroja visu notiekošo, pameta restorānu bez ēdiena. Viņa stāsta, ka aizgāja ar asarām acīs un tas bija apkaunojoši. “Lai arī sievieti stāvoklī ir viegli saraudināt, šis atgadījums mani sarūgtināja.”
https://www.youtube.com/watch?v=8b7LVyTKKac
Pēc tam viņa par notikušo uzrakstīja savā Facebook profilā: “Es iesniedzu sūdzību Subway mājas lapā. Tur teikts, ka to pārsūtīs tālāk iestādes vadībai. Cerams, ka viņi saņems šo ziņu un nopietni parunās ar konkrēto darbinieku. Neiedomājami, ka var šādi izturēties pret klientu.”
Avots: womansday.com