8 ieteikumi, kā veiksmīgi izvēlēties lētās aviobiļetes un pēdējā brīža ceļojumus sociālajos tīklos

cemodans_turisms-664x442

Sociālie mediji jau pāris gadus ir kļuvuši par tūrisma biznesu neatņemamu sastāvdaļu, jo tā ir vide, kurā bizness dzīvo līdzās klientiem.

Iegādājoties biļetes interneta vidē vai sociālajos tīklos, esiet uzmanīgi. Spilgts piemērs tam ir pirms pāris gadiem publicētais aviokompānijas Virgin dibinātāja Ričarda Brensona publicētais aprīļa joks sociālajā vietnē Twitter.com, kad tika solīti lidojumi no Londonas uz Skotiju stikla lidmašīnā. Šis 1. aprīļa joks īsā laikā ieguva milzu popularitāti – kopējais sasniegtās auditorijas apjoms sniedzās krietni vien pāri 3 miljoniem cilvēku, turklāt, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, aviolīnijas pārdošanas rādītāji pieauga par teju 6 reizēm, stāsta Latvia Tours direktore Ieva Keiša.

Spied tālāk, lai uzzinātu sīkāk par aviobiļešu piedāvāšanu sociālajos tīklos un no kā uzmanīties.

Leave a Comment