Tinder mātesuzņēmums samazina darbavietas, jo abonentu skaits strauji krītas

Tinder mātesuzņēmums Match Group Inc. plāno samazināt 6% no sava globālā darbaspēka, ņemot vērā lietotāju skaita kritumu, kas maksā par tā populārāko iepazīšanās aplikāciju.

Iepazīšanās lietotņu gigants, kam pieder arī Hinge, Plenty of Fish un OKCupid, ir atklājis, ka par 8 % ir samazinājies to Tinder lietotāju skaits, kas maksā par Tinder.

Uzņēmums paziņoja, ka darbvietu samazināšana lielā mērā būs saistīta ar tā aplikācijas Hakuna slēgšanu.

Match jau vairākus ceturkšņus pēc kārtas ir ziņojis par Tinder abonentu skaita samazināšanos, lai gan tā joprojām ir pasaulē populārākā iepazīšanās lietotne, un pēdējais kritums bija mazāks, nekā gaidīja daži investori.

Uzņēmums otrdien vēstulē akcionāriem norādīja, ka jaunākais abonentu skaita kritums ir “uzlabojums” salīdzinājumā ar 9 % kritumu iepriekšējā ceturksnī.

Tinder aizvien vairāk konkurē ar tādām konkurējošām iepazīšanās lietotnēm kā Bumble, kas ziņoja par maksājošo lietotāju skaita pieaugumu pagājušajā ceturksnī.

“Neskatoties uz to, ka Match Group pieder daži no pazīstamākajiem zīmoliem iepazīšanās tirgū, tā cīnās ar spēcīgu konkurenci,” teica Russ Moulds, AJ Bell investīciju direktors.

“Šķiet, ka inovāciju trūkums ir galvenā problēma, un lietotāji izdara spiedienu uz uzņēmumu, lai tas nāktu klajā ar jaunām idejām lietotāju skaita palielināšanai.”

Daži Match Group investori ir aicinājuši uzņēmumu uzlabot darbības rādītājus un nodrošināt lielāku vērtību akcionāriem, kuriem uzņēmuma akciju cena ir samazinājusies par vairāk nekā 60 % salīdzinājumā ar 2021. gada augstāko punktu.

Match Group savā vēstulē akcionāriem norādīja, ka Tinder izaugsmi iepriekš veicināja tā “saistošā un jautrā lietotāja pieredze”, kuras atslēga bija ērtā iespēja potenciālos sakritības variantus pārcilāt pa kreisi vai pa labi.

Taču uzņēmums norādīja, ka kopš tā laika ir mainījies tas, ko lietotāji vēlas no iepazīšanās lietotnēm.

“Lietotāju noskaņojums ir mainījies, jo viņi meklē zemāka spiediena pieredzi ar lielāku autentiskumu, kas vieglāk nodrošina vēlamos kontaktus,” tā teikts paziņojumā.

“Mēs sagaidām, ka tuvākajos ceturkšņos Tinder sāks testēt jaunus piedāvājumus, tostarp vairāk veidu, kā lietotāji var izmantot Tinder kopā ar draugiem.”

Nesen Tinder ir ieviesis jaunus veidus, kā lietotnē iepazīties ar cilvēkiem, tostarp ļaujot draugiem un ģimenes locekļiem spēlēt kontaktpersonu lomu, un mākslīgā intelekta (AI) funkcijas, kas palīdz lietotājiem izvēlēties labākos attēlus, ko izmantot savos profilos.

Tajā pašā laikā Moulds piebilda, ka Tinder palēninātais maksātspējīgo lietotāju skaita samazinājums, kā arī Hinge izaugsme ir “cerību stariņš” mātesuzņēmumam.

To cilvēku skaits, kas maksā par lietotni, kura, kā apgalvo Match, ir “paredzēta dzēšanai”, ir strauji pieaudzis, un tās radītie ieņēmumi ir palielinājušies par 48 %, salīdzinot ar to pašu periodu 2023. gadā. Savukārt Tinder tiešie ieņēmumi tajā pašā periodā pieauga tikai par 1%.

Leave a Comment