Hormonālā diēta, kas iekustina vielmaiņu: Pieredze, dietologu viedokļi

hormonālā diēta

Atšķirībā no vairums diētu, hormonālā diēta vai, kā to vēl savādāk sauc, metaboliskā diēta, ir virzīta tieši uz organisma hormonālo sistēmu.

Pēc dažu dietologu domām šāda diēta palīdz samazināt insulīna, kuru izstrādā aizkuņģa dziedzeris, kā arī sieviešu olnīcās izstrādāto estrogēna līmeni organismā. Saskaņā ar pētījumiem tieši šie hormoni atbild par taukaudu nogulsnēm. Tādējādi hormonālās diētas mērķis ir optimizēt aizkuņģa dziedzera un olnīcu darbību.

Šāda diēta, pēc dietologu domām, vienlaikus pastiprina testosterona, kas atbild par lieko tauku sadedzināšanu cilvēka organismā, ražošanu.

Pats diētas process iedalās vairākos apakšposmos.

Sagatavošanās posms ir virzīts uz to, lai maksimāli atbrīvotos no tauku kārtas. Šajā posmā hormonālā diēta un tās mērķis ir ātri atbrīvoties no liekā svara. Šis posms ilgst no 1 līdz 2 nedēļām. Šajā laikā daži ārsti dietologi iesaka ēst tikai tādus produktus, kas praktiski nedod enerģiju, t.i., ja vadās pēc īpašas punktu sistēmas, tad var ēst tikai tos produktus, kuru vērtība enerģijas ziņā ir nulle.

Lasi arī: Kā iekustināt vielmaiņu: Trīs unikālas receptes, kas palīdzēs uzlabot metabolismu

Pie šādiem produktiem dietologi pieskaita lieso tītara gaļu, vistas krūtiņu, piena produktus, kuru tauku saturs ir mazāks par 2%, lielu daļu dārzeņu, jūras veltes, citronus, jūras kāpostus, dažas sēnes, lielāko daļu zivju, truša gaļu un vēl dažus produktus.

Bez tam, dietologi, kuri iesaka šo diētu, šajā posmā iesaka pirms brokastīm vienu ēdamkaroti olīveļļas. Vakariņas nedrīkst būt vēlāk kā trīs stundas pirms miega.

Nozīmējot hormonālo diētu, ārsti brīdina, ka iesākumā organisms izjūt lielu ogļhidrātu un tauku trūkumu, tāpēc viņi iesaka ik dienas kontrolēt organisma stāvokli ne tikai pašam, bet arī novēroties pie ārsta. Ja jūs pēkšņi…

Šķir otru lapu, lai lasītu tālāk

loading...

COMMENTS

Leave a Comment