Kādreiz esi brīnījies, kāpēc jaunām mašīnām ir tik daudz krāsu, no kurām izvēlēties? Kāda krāsā ir tava guļamistaba? Kādā krāsā ir tava grīda?
Tas, ka tu dod priekšroku noteiktām krāsām, ir ļoti personīgi, un gan psihologi, gan tirgus pētnieki mācās labākajās universitātēs un akreditētās tiešsaistes koledžās, lai atšifrētu jautājumu, kāpēc noteiktas krāsas piesaista cilvēku gadiem ilgi. Atbildes var slēpties mūsu attieksmē pret dzīvi, tāpat kā mūsu emocionālajos stāvokļos.
Krāsu izvēle un to attiecība ar raksturu un psiholoģiskām iezīmēm ir tikusi izmantota reklāmās, autobūvē un modes industrijā gadiem ilgi. Tagad tu vari izprast savas iekšējās cīņas un problēmas ar šo efektīvo krāsu testu.
Mēs brīdinām, ka šis nav ballīšu triks. Izvēles, kuras tu veiksi, ir salīdzinātas ar neizmērojami lielu datu bāzi, kuru savāca psihologi vairāku gadu pētījumu rezultātā. Rezultāti var būt ļoti tieši, bieži vien pārsteidzoši ,bet cerams, ļoti noderīgi.
Šķirsti lapas uz priekšu, lai lasītu raksta turpinājumu: