Vadošā konditorejas un uzkodu ražotāja “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” zīmols “Laima” 2018. gada zīmolu topā* ieguvis pirmo vietu kā mīlētākais pārtikas zīmols Latvijā. “Laima” pastāvīgas līdera pozīcijas saldumu un uzkodu kategorijā saglabājusi jau vairākus gadus, bet šogad zīmols kļuvis arī par vadošo pārtikas nozarē.
“Mēs esam patiesi gandarīti, ka Latvijas iedzīvotāji novērtē “Laimas” produkcijas augsto kvalitāti, unikalitāti un attīstību. Mēs pastāvīgi investējam zīmola izaugsmē un jaunu produktu izveidē, tādēļ priecājamies redzēt, ka cilvēki to novērtē. Neskatoties uz arvien augošo konkurenci, mēs esam lepni, ka varam turpināt zīmola stāstu un būt kopā ar saldumu mīļotājiem gan svētkos, gan ikdienā,” uzsver “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.
Kopējā visu nozaru topā “Laima” ieņem 20. vietu, bet “Laimas” mīlētāju skaits šogad ir sasniedzis augstāko līmeni (16,10%) kopš 2016. gada. Analizējot Latvijas iedzīvotāju atbildes par zīmolu, identificēts, ka galvenā “Laimas” pozitīvā īpašība ir kvalitāte.
“Kvalitāte ir mūsu vadmotīvs visos uzņēmuma procesos. Domājot gan par esošo, gan jaunu produktu attīstību, mēs primāri fokusējamies uz to, lai radītu augstākās kvalitātes produkciju, kas vairo pozitīvas emocijas un sniedz labāko pieredzi,” papildina Lineta Mikša.
“Laima” ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā. “Laimai” raksturīgo unikālo garšu nodrošina šokolāde, kas pagatavota, apvienojot unikālās “Laimas” meistaru receptes ar mūsdienīgām ražošanas tehnoloģijām. Pašlaik “Laimas” produktu portfelī ir vairāk nekā 200 dažādu produktu, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. “Laimas” produkcija ir nopērkama 20 pasaules valstīs: Lietuvā, Igaunijā, Baltkrievijā, Dānijā, Grieķijā, Lielbritānijā, Īrijā, Izraēlā, Islandē, Itālijā, Kanādā, Moldovā, Nīderlandē, Norvēģijā, Portugālē, Krievijā, Slovākijā, Spānijā, Vācijā un ASV.
*Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā. Pētījumu veic “DDB Consulting” sadarbībā ar “RAIT Custom Research Baltic” un žurnālu “Kapitāls”.
Par “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”:
“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēku.
Par “Orkla”:
“Orkla” ir vadošais plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādātājs. Ziemeļvalstis un Baltijas reģions ir “Orkla” galvenie tirgi, kas veido aptuveni 80% no apgrozījuma uzņēmuma zīmolu patēriņu preču segmentā. “Orkla” grupai ir stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Centrāleiropā un Indijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā.
“Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. Orkla apgrozījums 2017.gadā bija 39,6 miljardi NOK (4 miljardi EUR), Orkla grupā kopumā strādā vairāk nekā 18 000 darbinieku.