Tas sākās kā skolotājas mēģinājums palīdzēt apceltajai 13 gadus vecajai skolniecei, bet iznākums bija tāds, ka pēc šī mēģinājuma pati skolotāja tika atlaista.
Kamēr visi skolēnu vecāki, paši skolēni un skolas darbinieki uzskata, ka tieši skolotāja bija tā, kura iedrošināja meitenes apcelšanu, skolotāja, Madelaina Luciano, to pilnīgi noliedz un tagad tiesājas ar Ņujorkas štatu, jo uzskata, ka tikai netaisnīgi atlaista no sava darba.
Kādā dienā, kad jaunā meitene atgriezās klases telpā pēc īsa direktora kabineta apmeklējum, viņa ieraudzīja, ka viņas somas vairs nav. Viņa sāka satraukties un ziņoja par to skolotājai. Pēc kāda brīža soma tika atrasta. Tā bija izgriezta ar iekšām uz āru, grāmatas sapluinītas un nobružātas.
Skolotāja, Luciano, jau iepriekš zināja, ka šī konkrētā meitene ir klasesbiedru konstants apceļamais objekts. Tāpēc viņa nolēma, ka šī situācija ir jārisina ķeroties pie pašas saknes. Luciano nolēma veikt vingrinājumu, kurā piedalās visa klase.
Skolotāja teica, lai tie konkrētie cilvēki, kuri bija paņēmuši meitenes somu un izvandījuši to, atzīstas un pasaka, kādēļ viņi tā bija rīkojušies, kādēļ izvēlējās tieši šīs meitenes somu. Lielākoties skolēni minstinājās, bet pāris “brašākie” sāka teikt, ka darīja to, tāpēc ka meitene ir “stulba”, “kaitinoša’’, “neglītu” u.c. Šis vārdu plūdums pārtrūka tikai tad, kad meitene izplūda asarās.
Luciano, attaisnojas, ka viņa katrreiz mēģina jaunas metodes, kā labāk tik galā ar šādām apcelšanas situācijām. Šī bija viena no metodēm, kura diemžēl nebija tā veiksmīgākā.
Avots: dailymail.co.uk