24 stundu ēšanas plāns plakanam un skaistam vēderam

1

Lai nomestu riebīgos liekos kilogramus un savestu kārtībā figūru pirms peldēšanas sezonas sākuma, nepavisam nav obligāti jābadojas vai jāievēro visstingrākās diētas.

Jo pareizi sastādīts diennakts ēšanas plāns palīdzēs īsākā periodā iegūt savu sapņu ķermeni.

 

 

Brokastis

Brokastis:

Auzu pārslu putra ar ogām vai žāvētiem augļiem;

 Karote riekstu sviesta.

Sātīgas brokastis:

2 mīksti vārītas olas; 

Glāze ogu vai augļu.

 

Kādēļ?

Auzu pārslu putra ir lielisks variants diētiskajām brokastīm, tā kā organisms to viegli asimilē, nodrošinot to ar enerģiju  uz visu dienu. Pie tam proteīni un celuloze, ko satur auzas, spēj palielināt muskuļu audus, nevis tauku starpslāņus. Lai auzu putru padarītu gardāku, pievieno putrai svaigas ogas vai žāvētus augļus, kas bagātināti ar veselīgajiem vitamīniem un mikroelementiem. Daudzveidot brokastis var tāpat pievienojot karoti riekstu  sviesta, kas apgādās organismu ar vērtīgajiem taukiem, bet neaizturēs šķidrumu, kā to dara saldumi, medus un ievārījums.

Lasi arī: Izmēģini šo KEFĪRA diētu – rezultāti būs fantastiski!

 

Ja gribi sātīgāk brokastot, tad aizvieto auzas uz divām mīksti vārītām olām. Pēc barojošu vielu un olbaltumvielu daudzuma olas pārspēj vidēju gaļas porciju. Lai gan augsta satura vērtīgo aminoskābju un vitamīnu dēļ ,šāds produkts ievērojami uzlabo vielmaiņas procesu, tādēļ  uzskatāms par diētisku.

Šķir otru lapu, lai lasītu pārējo plānu

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

Pievienot komentāru