5 ziemas brokastis veselībai

Pirmā rīta maltīte ir svarīga veselībai, tāpēc tai jābūt pilnvērtīgai un sabalansētai. Pateicoties gardām un veselīgām brokastīm, būs vieglāk pavadīt visu dienu labā noskaņojumā un uzlabot savu veselību.

Pārtika ir ne tikai degviela mūsu ķermenim, bet arī  laba garastāvokļa, enerģijas un veselības avots. Eksperti piedāvā noskaidrot, kuras brokastis neaizņems daudz laika, bet tajā pašā laikā kļūs par spēka avotu, sniegs nepieciešamo enerģiju un kļūs par možuma lādiņu visai dienai, kas ir īpaši svarīgi ziemā.

Lasi arī: Nekavējoties pārtrauciet sazināties ar šādiem cilvēkiem, viņi zog jūsu laimi

Avokado grauzdiņš

Lieliska alternatīva putrai ir grauzdiņš, ko var pagatavot 10 minūšu laikā. Grauzdiņus var pagatavot arī pannā, bez eļļas apgrauzdējot pilngraudu maizi no abām pusēm līdz zeltaini brūnai. Siltas maizes šķēles apsmērē ar avokado, uzliek zaļumu lapu (piemēram, Aisberga salātu), uzliek pa virsu sarkanās zivs gabaliņu vai sautētu olu. Brokastis papildinās ārstniecības augu novārījums vai tēja uz ogu bāzes.

Omlete ar sēnēm

Gardas , vitamīniem bagātas brokastis nodrošinās lielisku noskaņojumu un papildinās mikroelementu krājumus. Nelielu daudzumu sēņu apcep olīveļļā, tad pievieno olas, kas sakultas ar krējumu vai pienu. Ir ierasts pasniegt brokastis ar zaļumiem un cietajiem sieriem. To var sagriezt plānās plāksnēs vai sarīvēt uz omletes. Ja vēlas, gatavo ēdienu var apslacīt ar citronu sulu, kā arī pievienot svaigus sīpolus, rukolu, salātus, gurķus un tomātus.

Turpinājums nākošajā lapā…

loading...

Leave a Comment