Pati nesen vedu savu transporta līdzekli uz Tehnisko apskati, kas lika vien nobrīnīties, ja gada sākumā, iegādājoties auto, tam nebija vieninieku, tad tagad ir vesela čupa. Rodās jautājums, kā pa pāris mēnešiem tie var uzrasties. Vēl jo vairāk, kāpēc netiek transportlīdzekļa īpašnieks pieaicināts un viņam parādīts konkrēti, kur ir problēma. Apraksti Tehniskās apskates protokolā ir diezgan vispārīgi, piemēra, luktura hermētiskumu un reflektora funkcionalitāti neietekmējoši galvenā luktura bojājumi. Netiek norādīts, kura luktura, jo automašīnai tādi ir divi, un, kurā vietā. Skatos uz vienu, tad uz otru un nesaprotu, kur tas bojājums, lukturi kā lukturi. Sajūta, ka tas ir izvilkts no zila gaisa.
Ja kādreiz auto uzrādītājs tika pieaicināts klāt un viņam konkrēti parādīts, kur un kas ir par problēmu, tad tagad pieiet, nokasa vienu uzlīmi, ielīmē otru uzlīmi un pasviež protokola lapu, pat neprasa iepazīties un parakstīties. Dīvaini…
Lasi arī: Ātrās ēdināšanas restorāns Rīgā apbēdina mazu bērnu līdz asarām
Lasi arī: Kā kļūt bagātākiem un veiksmīgākiem cilvēkiem, kas dzimuši Zirga gadā
Sajūta, ka pēdējo gadu notikumi, spēcīgi ietekmējuši darba kvalitāti.
Iespējams Ceļu satiksmes drošības direkcijai vajadzētu sākt aizdomāties ar ko slēdz sadarbības līgumu par Tehniskās apskates veikšanu.
Bet nu, ne man vienai ir šādi gadījumi. Pēdējā laikā, sociālie tīkli ir pilni ar neapmierinātiem Tehniskās apskates klientiem.
Tā arī viens kungs no Ventspils puses, pauž savu sašutumu portālā sūdzības.lv:
“Šodien veicu ikgadējo tehnisko apskati Ganību iela 154a, Ventspils, LV-3601 kuru veica Valdis Zvagulis, pārbaudot visus rīkus un izkratot auto staigāja turpu šurpu kamēr pēkšņi izdomāja ka bremžu šļūtenes savienojuma vieta ir mitra un deva savu vērtējumu ka tas ir divnieks. Tā kā savienojuma vietā piles nebija bet bija vienīgi stingrāk jāsavelk savienojums palūdzu lai pieaicina priekšnieku. Pēc brīža atnāca kāds cilvēks nestādoties priekšā pastāvēja zem auto apspriedās ar stacijas vadītāju mani nepieaicināja un ne kādus komentārus par bojājumiem nesniedza, jo bojātu detaļu tak nav, nevar komentēt to ka kautkas stingrāk jāpievelk. Pagrieza muguru un aizgāja. Protams tehniskā apskate uz mēnesi. Vienkārša naudas pelnīšana, citu iemeslu neredzu.”
Arī man sāk rasties jautājumi, redzot darbinieku staigājam šurpu turpu zem automašīnas, meklējot adatu siena kaudzē, jo, ja automašīna nav jauna, tad tur obligāti jāieliek divnieks, lai varētu doties pelnītās pusdienās ar apmierinājuma sajūtu. Jo patiešām bojātas detaļas ir redzamas uzreiz, tās nav jāmeklē, atkārtoti atgriežoties vienā un tajā pašā vietā.
Saudzējiet sevi un esiet uzmanīgi uz ceļa!