Ķirsis ved pie kārtības veselību. Noder pat saknes!

Ķiršogas – aicinošs gardums gan ļaudīm, gan putniem. Veselības sargs un saimnieču prieks. Romantiķu nebeidzamais pārsteigums: mīļā, tev lūpas kā saulē pietvīkuši ķirši.

Var teikt gandrīz tā: lai uz kuru pusi sāktu gāzelēties veselība, ķirši palīdz to saukt pie kārtības. Var palīdzēt mazināt sāpes, klepu un elpceļu vainas, atvairīt artrītu un podagru, normalizēt vielmaiņu, uzlabot asinsriti un asins sastāvu. Tajos esošās vielas labi ietekmē sirdi un redzi. Tik plašu iedarbības loku nodrošina bagātīgais vitamīnu un minerālvielu klāsts – beta karotīna vien ķiršos ir daudzkārt vairāk nekā zemenēs. Svarīgi arī, ka ķirši aktivē melatonīna veidošanos organismā. Tas nav tikai miega hormons, bet arī līdzsvarota diennakts ritma nodrošinātājs un līdz ar to – iedarbīgs pretnovecošanās līdzeklis. Un kur vēl tievētāju prieks, jo šajos augļos maz kaloriju, toties daudz antioksidantu un organismam tik vajadzīgā strukturētā ūdens.

Lasi arī: Finanšu horoskops 2018. gada jūlijam – pārskatiet vērtības

Pārliecinies tūlīt – labs

Ķirškoka plašā piedāvājuma dāsnākā daļa – augļi, gan saldi, gan skābi. Gan agrie, gan vēlīnie.

* Skābie ķirši ir labs sāpošu locītavu dakteris. Lai iedarbība būtu maigāka, tos ieteicams ēst kopā ar pienu.

* Sauja ķiršu pirms gulētiešanas raisa ciešu, spirdzinošu miegu. Ja ir vēlēšanās, arī labu seksu, jo ķiršēdājiem spēcinās potence.

* Ķiršogas – viegls caurejas līdzeklis pret hronisku vēdera aizcietējumu.

* Ja vasaras svelmē gadījies saķert kakla sāpes, iedarbīgi palīdz svaigi spiesta ķiršu sula vai ogas ar saldējumu.

* Ja moka podagra vai ir slieksme uz akmeņu veidošanos urīnceļos, jāēd ķirši un vismaz daļa no tiem – ar visām sēklām (kauliņiem). Jā, tie satur arī nedaudz zilskābes, kas ir inde, taču svaigā veidā vai kopā ar ievārījumu vai kompotu apēst tik daudz kauliņu, lai rastos kaitējums veselībai, ir gandrīz neiespējami.

* Pret paaugstinātu nervozitāti der augļu novārījums.

Šķir nākošo lapu, lai uzzinātu vairāk par ķiršu labajām īpašībām!

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

Pievienot komentāru