Lūk, kas tev ir jāēd brokastīs, ja gribi notievēt!

biezputra

Piemēram: Dabiskais zemesriekstu sviests uz pilngraudu grauzdiņa pārklāts ar banānu, ir vienas no vislabākajām brokastīm tievējot.

Auzu pārslu putra kopā ar valriekstiem un zilenēm ir vēl vienas proteīnu bagātas brokastis, kuras var palīdzēt nomest svaru.

Uztura speciālisti apgalvo, ka vislabākais veids, kā pietiekami paēst un vienlaicīgi efektīvi zaudēt svaru, ir no rīta uzņemot starp 300 un 400 kalorijām.

Zemākais daudzums (300) ieteicams, ja vēlies nomest lieko svaru, tomēr vari to palielināt (līdz 400), ja tavs mērķis ir saglabāt esošo formu.

Lai arī daudziem tas var būt pārsteidzoši, ārsti iesaka, ka vismaz pusei no brokastīm (starp 44% un 55%) vajadzētu sastāvēt no ogļhidrātiem – tomēr, izvairoties no cukurainiem vai pārstrādātiem ēdieniem, kā, piemēram, baltmaize. Tad viņi iesaka, ka brokastīm vajadzētu sastāvēt no apmēram 10-15g tauku, 25g šķiedrvielu un 13 līdz 20g olbaltumvielu – viņi norāda uz pētījumiem, kuros minēts, ka diēta ar augstu olbaltumvielu saturu var palīdzēt atbrīvoties no liekā svara. Ieteicams brokastīs neuzņemt vairāk kā 6g pievienoto cukuru.

Lasi arī: Iekļaujiet savā ēdienkartē šo vienkāršo ēdienu un sāciet tievēt!

Galvenā doma ir brokastīs izvēlēties olbaltumvielām un citām uzturvielām bagātus ēdienus, kuros ir maz pievienoto cukuru. Tas savukārt nodrošina tevi ar lielisku uzturvielu līdzsvaru gandrīz jebkurai ēdiena grupai.

Taču, ja tas izklausās pārāk sarežģīti, lai būtu īstenojams ikkatru dienu – nekrīti panikā. Šeit būs daži piemēri, kā ideālajām brokastīm svara nomešanai vajadzētu izskatīties.

Pirmais sarakstā ir auzu pārslu putra ar svaigām ogām. Dietologi iesaka 120 gramus putras pagatavot pusi ar ūdeni, pusi ar nesaldinātu sojas pienu. Var pievienot dažādas ogas un sakapātus valriekstus.

Lasi arī: 5 brokastu receptes, kas palīdzēs tev zaudēt svaru

Ja tas tevi neapmierina, dietalogi iesaka brokastīs uzsmērēt pilngraudu maizi ar dabīgo zemesriekstu sviestu, virsū uzliekot sagrieztu banānu un šķipsniņu kanēļa.

Vēl viena alternatīva lieliskām brokastīm ir olu kultenis no divām olām, spināti un ēdamkarote sakapātu sīpolu uz pilngraudu grauzdiņa. Iesaka to pasniegt ar svaigiem augļiem vai zemenēm.

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

COMMENTS

Pievienot komentāru