Vai ir iespējams, ka saldējumā ir par trešdaļu mazāk kaloriju un cukura, bet tik pat laba garša un krēmīga tekstūra kā ierasts? Izklausās pārsteidzoši, taču tas ir kļuvis iespējams, pateicoties Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” saldējuma meistariem, kuri radījuši bezgrēka saldējumu “Ekselence” ar diētiskāku sastāvu un unikālu recepti, daļu cukura aizstājot ar stēvijas ekstraktu. Šāda veida produktu uzņēmums Latvijas tirgum ir radījis pirmo reizi, tā attīstībā ieguldot ap 80 tūkstošus eiro.
Jaunie bezgrēka saldējumi “Ekselence” ir pieejami ar divu veidu garšām. Tā melleņu un lavandas saldējums “Ekselence” ar melleņu mērci (288 kcal) maigi violetā tonī ir patīkams pārsteigums ekstravagantāku garšu cienītājiem, jo tam ir vasarai raksturīgās garšu notis neierastā kombinācijā. Savukārt karameļu saldējums “Ekselence” ar sāļās karameles mērci (315 kcal) ir piemērotāks klasiskas gastronomijas piekritēju gaumei.
“Jaunākās tendences saldējuma pasaulē liecina par patērētāju pieaugošo interesi ēst ne vien izsmalcināti garšīgus, bet arī diētiskākus saldējumus. Radīt ”Ekselence” bezgrēka saldējumu ir Food Union kā vadošā saldējumu ražotāja stratēģisks solis ieviest Latvijas tirgū inovatīvus nišas produktus, tādējādi ceļot standartus kopējam saldējuma piedāvājumam tirgū. Mēs redzam skaidru pievienoto vērtību attīstīt šo produktu līniju, jo ticam, ka arī tādam klasiskam desertam kā saldējums ir jāiet līdzi laikam un savs patērētājs jāuzrunā ar pavisam jaunu garšas, sastāva un funkcionalitātes produktu – samazinātu cukura un kaloriju daudzumu,” skaidro Sandra Usačeva, “Food Union” saldējumu zīmolu vadītāja.
“Ekselences” bezgrēka saldējumi atšķiras ne vien ar diētiskāku sastāvu, bet arī ar šķiedrvielu un proteīna daudzumu sastāvā, padarot to par vēl veselīgāku kārumu. Abi jaunumi ir radīti, ievērojot gardēžu zīmola “Ekselence” pagatavošanas tradīcijas un izmantojot tikai augstākās kvalitātes izejvielas.
“Pagaršojot tos, reti kurš spēs noteikt, ka receptē daļa cukura ir aizstāta ar stēvijas ekstraktu, jo saldējums joprojām ir patīkami salds, taču ar krietni mazāk kaloriju, tāpēc drīkstam ēst to bez sirdsapziņas pārmetumiem – labā kompānijā vai vienatnē, dāvājot sev baudpilnus mirkļus,” papildina Sandra Usačeva.
Diētiskie “Ekselences” saldējumi ir nopērkami lielāko mazumtirdzniecības ķēžu hipermārketos. Tie ir fasēti ērtās puslitra (0,5L) kārbiņās no videi draudzīga kartona, kas tiek izgatavots Eiropas Savienībā, materiālus iegūstot atbilstoši sociāli atbildīgai mežkopības praksei.
Iepriekš jau ziņots, ka, ieguldot ap 200 tūkstošiem eiro, īpaši šai vasaras sezonai “Food Union” ir radījis piecpadsmit jaunus saldējumus Latvijas tirgum, tostarp jaunās “Ekselences”. Tādējādi tika būtiski paplašināts uzņēmuma lielāko saldējuma zīmolu produktu klāsts ar daudzveidīgiem jaunumiem, daudzi no kuriem kļuva patērētāju vidū ļoti iecienīti. Piemēram, klasisku garšu cienītāji īpaši labi novērtējuši “eskimo” formāta šokolādes saldējumu “Pols” un ģimenes saldējumus “Tio” vafeļu konusā. Savukārt, starp moderno veidu saldējumiem šovasar īpaši pieprasīti ir premium zīmola “Ekselence” saldējumi uz kociņa baltajā šokolādē – ar kokosriekstu un mandelēm, kā arī ar avenēm.
Līdztekus ļoti labus pārdošanas rādītājus šovasar uzrādījuši leģendārā zīmola “Pols” saldējumi, kas pārsteiguši ar netipiskām krāsām – rozā “Pols” ar bubble-gum garšu lielajā vafeļu konusā, “Pols” ar šokolādes cepumiem melnajā vafeļu glāzītē un zaļais pistāciju saldējums.
Par Food Union Group:
Food Union Group ir starptautiska uzņēmumu grupa, kas nodarbojas ar piena produktu un saldējuma ražošanu deviņās valstīs. Food Union Group apvieno lielākos piena produktu un saldējuma ražotājus un pārdošanas birojus Ziemeļeiropā un Centrālaustrumeiropā: “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas Piensaimnieks” Latvijā, “Premia” Igaunijā un Lietuvā, “Premier Is” Dānijā, “Isbjorn Is” Norvēģijā, “Alpin57Lux” Rumānijā, “Hladokombinat No.1” Krievijā, “Ingman Ice Cream” Baltkrievijā un divas piena produktu ražošanas rūpnīcas Ķīnā.
Pašlaik Food Union Group ir vadošais piena pārstrādes uzņēmums Latvijā un lielākais saldējuma ražotājs Baltijas valstīs un Dānijā. Food Union Group eksportē uz vairāk nekā 25 valstīm visā pasaulē, uzņēmuma galvenie tirgi ir Latvija, Lietuva, Igaunija, Dānija, Norvēģija, Polija, Nīderlande, Apvienotā Karaliste, Azerbaidžāna, Krievija un Ķīna.