Ja vēlaties sasniegt konkrētu personu, jums ir jāveic atbilstoši pasākumi, lai nodrošinātu, ka jūsu ziņojums tiek izlasīts un pareizi uztverts. Kad mēs runājam, to ir daudz vieglāk izdarīt ar intonācijas, skatiena un žestu palīdzību.
Bet kā ir ar e-pastiem, kas tagad veido tik milzīgu saziņas slāni starp cilvēkiem? Izlasi šos noderīgos padomus, tie palīdzēs rakstīt e-pastus ar tādu prasmi, ka pat visnodarbinātākais cilvēks noteikti atbildēs uz tavu ziņu un atcerēsies to!
Kā rakstīt e-pastus
1.Nekas ārkārtējs
Uzņēmējdarbībā ir termins “lifta prezentācija”. Viņš apraksta situāciju, kad uzņēmējs nejauši sastop investoru liftā un viņam ir ļoti maz laika, lai ideju investoram piedāvātu, pastāstot pašu svarīgāko, jo, kad lifts apstāsies, investors aizies. Vēstulē nedrīkst būt lieka informācija, epiteti vai pūkas! Tikai pats svarīgākais, domu izspiešana.
Lasi arī: Ko īsti cilvēki ēda padomju ēdnīcās un vai tiešām ēdiens bija tik garšīgs?
2.Caurspīdīgs mērķis
Esiet pieklājīgs un taktisks, taču mēģiniet pēc iespējas ātrāk sasniegt vēstules mērķi. Tam jābūt uzreiz saprotamam saņēmējam.
3.Norādiet labumu
Pasaule negriežas ap jums! Adresātam primāri svarīgas ir viņa intereses. Ja jums kaut ko vajag, sakiet, ko, un tad kāpēc tas nāks par labu vēstules saņēmējam. Aizņemti cilvēki dažreiz ir gatavi palīdzēt bez maksas, bet, ja jūs varat kaut ko dot pretī, jūsu izredzes palielināsies.
Turpinājums nākošajā lapā…