Steidzam iegūt glītu vēderu. Vasara vairs nav tālu

Ja jūsu jaunā gada apņemšanās ir vairāk sportot, tad šie vingrinājumi vēdera preses nostiprināšanai noteikti nāks tikai par labu.

Galvenie vingrinājumi vēdera preses nostiprināšanai un skaista auguma iegūšanai

Planks jeb ķermeņa noturēšana uz apakšdelmiem un kāju pirkstiem

Sānu planka

Lasi arī: Rīgas domes deputāti vērtēs situāciju Vidzemes tirgū un Rīgas Lielo kapu attīstības koncepciju

Sarežģītais tiltiņš jeb ķermeņa apakšdaļas noturēšana gaisā, pamīšus ceļot augšā kājas

Izklupiens ar hanteli un ķermeņa augšdaļas virzīšanu uz vienu un otru pusi

Planka ar rokas celšanu uz augšu gaisā

Sānu planka ar rokas celšanu sānis augšā un pēcāk nolaišanu zem ķermeņa augšdaļas


Ķermeņa apakšdaļas celšana augšup ar vienu kāju

Izklupieni ar hanteles celšanu taisni virs galvas

Lasi arī: Aktīvā atpūta kopā ar ģimeni

Pildiet šos vingrinājumus un iegūstiet augumu, par kādu vienmēr esat sapņojuši!

Avots: idejukabata.eu


 

Līdzīgi raksti

  • loading...
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Vairāk par sīkdatnēm

    Kas ir sīkdatnes? Sīkdatne ir neliels teksta fails, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Tā vietnei palīdz atcerēties jūsu pieteikumvārdu un/vai iestatījumus (piemēram, valodu, fontu izmēru u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies vietni skatīt, lai katru reizi jums tie nebūtu jānorāda no jauna.

    Close