1. Katra 3. attiecībās esošo cilvēku šķiršanās pasaulē ir sociālo tīklu dēļ.
2. Apmēram 15% sociālo tīklu lietotāji tiek novēroti. Ar to pārsvarā praktizējas specdienesti.
3. Plaša sociālo tīklu izvēle noved pie vēlēšanu pieplūduma. Pēc iepazīšanās iespējām sociālos tīklos trīskārtēji paaugstinājās partneru krāpšanu daudzums.
4. No 2011. gada novembra Facebook nopatentēja veidu, ar kura palīdzību guva iespēju sekot līdzi lietotājiem, pat tad, kad viņi neatrodas sociālajā tīklā.
5. Pēc veiktiem pētījumiem tika noteikts, ka atrodoties sociālos tīklos paaugstinās pašnāvību risks, tā kā cilvēks līdz minumam noved savu sarunāšanos ar apkārtējiem un atsvešinās no realitātes .
6. Pēc statistikas datiem noziegumu daudzums, kas ir saistīts ar seksuālo vardarbību, kas vairumā vērsts pret nepilngadīgajiem, sociālo tīklu dēļ pieauga par 26 reizēm.
7. Katru gadu apmēram 100 cilvēku zaudē dzīvības saņemto vēstuļu dēļ, kas tika atsūtītas uz viņu sociālo tīklu kontiem, un šis skaits pieaug.
8. Pasaulē – aptuveni 200 miljonu blogu.
9. 2011. gadā Lielbritānijā katrs ceturtais
11. Sociālie tīkli apņem cilvēka prātu: viņš kļūst atkarīgs no tukšām un nevajadzīgām sarakstēm.
12. Pārmērīga aizraušanās ar sociāliem tīkliem, pēc pētījumu rezultātiem, noved pie imunitātes samazināšanas, izraisot asinsvadu slimības un dažāda veida psiholoģiskās problēmas.
13. Sociālos tīklo iepazīstas katra 5. pasaules ģimene.
14. Katrs 8. pāris ASV izveidoja ģimeni, iepazīstoties sociālajos tīklos.
15. Vidēji lietotājs (starp visiem lietotājiem) dienā savu kontu apmeklē divreiz.
16. 69% vecāku savus bērnus pievieno draugu sarakstam sociālajā tīklā.
17. 80% uzņēmumu meklē darbiniekus izmantojot sociālos tīklus.
18. Pēc lietotāju daudzuma – līderis – Facebook.
19. Katrs 5. bērns no 7 dienām aptuveni vienu dienu velta sociālajiem tīkliem.
20. Pēc pētījumu rezultātiem, pēc laika pavadīšanas popularitātes – sociālie tīkli apdzen pornogrāfiju.
21. Jau 2010. gadā 96% no visas pasaules iedzīvotājiem bija pieeja sociālajiem tīkliem.
22. 80% cilvēku tic saviem virtuālajiem sociālo tīklu draugiem vairāk kā īstajiem.
23. Populārie sociālo tīklu pakalpojumi turpina glabāt lietotāja bildes, pat ja viņš tās ir izdzēsis.
24. Britnijai Spīrsai un Eštonam Kačeram ir tikpat daudz sekotāju, cik iedzīvotāju Īrijā, Panamā vai Norvēģijā.
25. Trešdaļa “blogeru” regulāri dalās ar savām domām par zīmoliem un tirdzniecības markām.
Avots: cripo.com.ua
10. fakta vispār nav un 9. ir nesaprotams vai nepabeigts un citi nav nekādi tur šausminoši