Zalando laiž klajā pirmo apģērba kolekciju, kas pielāgota cilvēkiem ar invaliditāti

Zalando, Eiropas vadošā tiešsaistes modes un dzīvesstila platforma, laiž klajā savu pirmo pielāgotā apģērba kolekciju, kas būs pieejama arī Latvijā.

Izlasē iekļauti vairāk nekā 140 dažādi modeļi no Zalando zīmoliem Zign, Pier One, Anna Field, Yourturn un Even&Odd. Pielāgotais apģērbs, apavi un aksesuāri paredzēti cilvēkiem ar invaliditāti un radīti ar mērķi padarīt modi pieejamāku un iekļaujošāku. Sieviešu un vīriešu apģērba un apavu kolekcija pieejama 25 valstīs, un tā ir solis pretim uzņēmuma mērķim līdz 2025.gadam piedāvāt plašāku modes preču klāstu un iepirkšanās pieredzi mazāk pārstāvētām sabiedrības grupām.

Zalando veica apjomīgu kvalitatīvo un kvantitatīvo klientu izpēti vairākās valstīs, lai labāk izprastu, kādas ir klientu vajadzības. Balstoties uz izpētes rezultātiem, 1 no 5 Eiropas iedzīvotājiem dzīvo ar kādu invaliditāti, kas attiecīgi rada nepieciešamību pēc pielāgota apģērba. 75% no iedzīvotājiem ar invaliditāti apgalvo, ka modes industrijas piedāvājums neatbilst viņu vajadzībām. Šīs pielāgotā apģērba kolekcijas mērķis ir veicināt izpratni par cilvēkiem ar īslaicīgiem vai pastāvīgiem fiziskiem traucējumiem, piemēram, kustību traucējumiem, sensorās jutības traucējumiem, kā arī par tiem, kas aprūpē bērnus ar invaliditāti. Pirmajā apģērbu kolekcijā ir modeļi, kas pielāgoti cilvēkiem ratiņkrēslos, cilvēkiem ar paaugstinātu jutību, kā arī modeļi ar vieglu aizdares funkciju un dizaini, kas pielāgoti cilvēkiem, kuri valkā protēzes vai pārsējus.

Sara Diez, Zalando sieviešu modes kategorijas un Private Labels viceprezidente komentē: “Mūsu mērķis ir kļūt par vadošo modes un stila iedvesmas platformu, kas pārstāv dažādu sabiedrības grupu vajadzības. Mēs redzam plaisu modes industrijā un to, ka cilvēkiem ar īpašām vajadzībām ir ierobežota piekļuve moderniem apģērbiem, kas pielāgoti tieši viņiem. Mēs ceram palīdzēt risināt šo problēmu, piedāvājot saviem klientiem plašu stilīgu un modernu apģērbu klāstu par pieņemamu cenu, ko var pielāgot dažādiem izmēriem, tādējādi virzoties uz iekļaujošāku modes piedāvājumu.”

Kolekcijas izstrādes un dizaina izveides procesā Zalando sastrādājās ar radošo aģentūru All is for All, kura palīdz zīmoliem radīt produktus, kas ir pielāgoti cilvēkiem ar invaliditāti. Grace Stratton, All is for All direktore saka: “Invaliditāte ierobežo cilvēka spējas darīt noteiktas lietas, bet tā arī apvieno cilvēkus kopienās ar kopīgu dzīves pieredzi, un šī pieredze ir jāsaprot, jānovērtē un jāpieņem, īpaši tiem, kam nav invaliditātes. Mēs atbalstījām Zalando visā šīs kampaņas izveides posmā, mēs ļoti lepojamies ar to, kā šī kampaņa reprezentē cilvēkus ar invaliditāti un pateicamies Zalando par sadarbību.”

Lai palīdzētu cilvēkiem atrast un iegādāties pielāgoto apģērbu, Zalando ir radījis pielāgotās kolekcijas izlasi, īpašas pielāgotajam apģērbam paredzētas sadaļas un identifikatoru, kas palīdz atpazīt pielāgotus modeļus. Lai veicinātu informētību par pielāgotā apģērba kolekciju, Zalando laidis klajā arī mārketinga kampaņu “Iemīli to, kas padara tevi unikālu” (Embrace what makes you, you), kurā tiek dota balss talantīgiem un iedvesmojošiem cilvēkiem, kuriem ir invaliditāte.

Turpmāko mēnešu laikā Zalando turpinās ieklausīties kopienas vajadzībās, lai uzlabotu veidus, kā pircēji var atrast un iegādāties pielāgotu apģērbu, apavus un aksesuārus.

PAR ZALANDO

Zalando (https://corporate.zalando.com) ir viena no vadošajām Eiropas modes un dzīvesveida tiešsaistes platformām. 2008.gadā Berlīnē dibinātā platforma piedāvā modes preces vairāk nekā 49 miljoniem aktīvu klientu 25 tirgos, sniedzot iespēju iegādāties apģērbu, apavus, aksesuārus un skaistumkopšanas preces. Mūsu klāstā ir gan pasaulē pazīstami starptautiskie zīmoli, gan vietējie zīmoli. Platforma ir modei veltīta vieta, kur vienkopus mīt iedvesma, inovācijas un mijiedarbība. Kā Eiropā modernākais tehnoloģiju uzņēmums, mēs cītīgi strādājam pie tā, lai izstrādātu digitālus risinājumus visiem modes ceļojuma dalībniekiem – mūsu klientiem, partneriem un ikvienam Zalando lietotājam. Mūsu vīzija ir būt par modes sākumpunktu un ilgtspējīgu platformu ar pozitīvu ietekmi uz sabiedrību un planētu.

Leave a Comment