Samsung meklē piemērotu risinājumu, lai iekļūtu viedo gredzenu tirgū

Samsung ienāk viedo gredzenu tirgū ar savu produktu – Galaxy Ring. Tas konkurē ar tādiem jau zināmiem spēlētājiem kā Oura, taču cer, ka piedāvājums bez abonēšanas maksas nodrošinās tam priekšrocības.

Samsung uzstāj, ka tam ir tikpat daudz ko piedāvāt kā konkurentiem, tostarp automātiski ierakstītu informāciju par treniņiem, analīzes un miega kvalitātes izsekošanas iespēju, kā arī citas papildu funkcijas, tostarp temperatūras analīzi. Tas nozīmē, ka datu punktus var izmantot, lai sniegtu personalizētu un visaptverošu ieskatu par fizisko labsajūtu, kā arī enerģijas rādītājus.

Kā Samsung plāno konkurēt viedo gredzenu tirgū?

Saskaņā ar Fortune Business Insights datiem pasaules valkājamo tehnoloģiju tirgus vērtība 2023. gadā bija aptuveni 120,54 miljardi ASV dolāru (111,65 miljardi eiro), un paredzams, ka 2024. gadā tā vērtība sasniegs 157,94 miljardus ASV dolāru. Paredzams, ka līdz 2032. gadam tas sasniegs 1415,26 miljardus ASV dolāru.

Pašlaik galvenie uzņēmumi valkājamo tehnoloģiju tirgū ir Apple, Samsung, Microsoft, Sony, Huawei un Fossil Group.

Viedpulksteņi ir vieni no populārākajiem produktiem. Valkājamās tehnoloģijas ietver arī aproces, brilles, apģērbu, austiņas un citus izstrādājumus.

Tādējādi viedie gredzeni ir vēl viens produkts, kas rada viļņus valkājamo tehnoloģiju jomā. Tie ir viegli, ērti un neuzkrītoši, taču joprojām spēj fiksēt galvenos fiziskā stāvokļa novērošanas rādītājus.

Samsung viceprezidents, Apvienotās Karalistes un Īrijas nodaļas vadītājs Džeimss Kitto norādīja, ka patērētāji interesējas par viedajiem gredzeniem, un patiesībā, saskaņā ar Contrive Datum Insights datiem, līdz 2030. gadam paredzams, ka šī kategorija kopumā pieaugs sešas reizes.

“Samsung viedie gredzeni ir bijuši patiešām gaidīti, un Galaxy Ring ir izstrādāts tā, lai piedāvātu labāko no Samsung uzkrātajām inovācijām mazākajā formā, nodrošinot patērētājiem pieredzi, kas nav līdzīga nekam citam tirgū. Mēs esam koncentrējušies uz to, lai sniegtu unikālu, spēli mainošu viedgredzena pieredzi, pamatojoties uz mūsu vīziju par miljardiem cilvēku veselības uzlabošanu, savienojot ierīces, pakalpojumus un cilvēkus.”

“Līdz ar to mēs apvienojam mūsu globālo pionieru mantojumu, uzticamu produktu dizainu un kvalitāti, kā arī mūsu iedibināto vadošo lomu fiziskās labsajūtas jomā. Tas izpaužas arī dizainā, jo mūsu gredzens ir veidots plāns un viegls, ērti valkājams 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā.

Kitto norāda, ka, lai gan dažiem lietotājiem var būt ērti savienot Smart Ring ar citām Samsung ierīcēm, to var izmantot arī kā atsevišķu ierīci.

Atšķirībā no citiem uzņēmumiem Samsung apgalvo, ka pēc sākotnējā pirkuma katru mēnesi netiks iekasēta abonēšanas maksa.

Tas ir domāts jauna tirgus izveidei,” teica Kitto. “Cilvēki nevēlas produktu, kas ir atdalīts no viņu veselības un datu ekosistēmas. Samsung Health ir lielākā un visvairāk lietotā veselības aplikācija viedtālruņos Apvienotajā Karalistē, tāpēc mums jau ir instalētāju bāze. Mēs grasāmies šiem klientiem neticami atvieglot monitoringu no gredzena, iekļaujot to šajā datu kopā.

“Tā ir vienreizēja produkta cena, pēc tam tie ir jūsu dati. Mēs palīdzēsim jums tos analizēt, bet mēs neiekasēsim no jums pastāvīgu abonēšanas maksu par ieguvumiem, ko tas sniedz. Tāpēc, manuprāt, ir diezgan lielas atšķirības starp dažiem mazākiem nišas spēlētājiem. Bet tā ir iespēja piesaistīt mūsu 25 miljonus klientu. Tāpēc es domāju, ka mēs iekustināsim šo tirgu tādā mērogā, kāds līdz šim Apvienotajā Karalistē nav pieredzēts.”

Pašlaik Samsung viedā gredzena cena Apvienotajā Karalistē ir 399 mārciņas (473,29 eiro).

Kā ziņo ETNews, drīzumā viedgredzenam varētu pievienoties arī Apple, kas jau vairākus gadus ir izdevusi ar šo produktu saistītus patentus.

 

Leave a Comment