Bezmiegs no stresa: ko darīt, ja nevari aizmigt un ir satraukums

Bezmiegs no stresa

Puse no mūsu Zemes pieaugušo cilvēkiem cieš no miega problēmām. Bezmiegs no stresa un neizgulēšanās ne tikai padara Jūs miegainus, bet arī vājina imunitāti un paaugstina risku saslimt ar sirds un asinsvadu slimībām.

Kā cīnīties ar bezmiegu, iesaka eksperti.

 

Bezmiegs no stresa – risinājums Nr. 1

“Uzbrūk nemierīgas domas? Izlieciet tās uz papīra, – iesaka hipnoterapeits Deivids Ouens – Izrakstiet problēmas stabiņā, bet blakus – risinājumus. Turpiniet līdz problēmas nebeidzas vai arī līdz jums neuznāks miegs”.

 

Bezmiegs no stresa – risinājums Nr. 2

Vēl viens veids kā cīnīties ar bezmiegu – meditācijas. “Apgulieties uz muguras, aiztaisiet acis un koncentrējaties uz elpošanu: sekojiet līdzi gaisa kustībām no nāsīm līdz diafragmai un otrādāk, – piedāvā somnologs Anandijs Francis. – Domas var jūs novirzīt, bet tas ir normāli. Atkal koncentrējaties uz elpošanu. Meditācija atvieglos muskuļus un prātu”.

 

Nr. 3

Ciešanas ilgst ilgāk par 15 minūtēm? Celieties. Somnologs Andrians Viljams pārliecināts: tas ir nepieciešam, lai gulta neasociējas ar vietu, kur jūs ciešat no problēmām ar miegu. “Apsēdieties dīvānā, paklausieties mierīgu mūziku, palasiet kaut ko garlaicīgu. Kad sajutīsiet miegainumu, atgriezieties gultā”.

Lasi arī: Kā tikt vaļā no bezmiega

Nr. 4

Nevajadzētu bezmiega laikā strādāt vai arī kaut ko tīrīt, mazgāt. “Gandarījums no paveiktiem darbiem veidos tādu kā zemapziņas shēmu, un smadzenes pa naktīm jūs modinās augšā, lai jūs nodarbotos ar šiem darbiem”, – brīdina doktors Lešziners.

 

Arī interesanti: Ko iesākt, ja nomoka bezmiegs un miega traucējumi! SPIED ŠEIT, lai lasītu!

Avots: glamour.ru

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

Pievienot komentāru