Gribu notievēt: Efektīva gurķu diēta – 7 dienās par 7 kg mazāk!

 

Gurķu diētas plāns vienai dienai

Brokastis:

Bļodiņa gurķu salātu un cieti vārītas olas.

 

Brokastu uzkoda:

5 plūmes vai 1 liels ābols, vai 1 persiks.

 

Pusdienas:

1 tostermaizes šķēle un bļodiņa gurķu salātu.

 

Pēcpusdienas uzkoda:

Gurķu smūtijs.

 

Vakariņas:

Tavs iecienītākais auglis (300g).

 

Kā pagatavot gurķu salātus

Nepieciešams: 400g gurķu, 200 ml kefīra vai jogurta, sāls un svaigi sīpoli.

No sākuma nomizo gurķus un sagriez tos nelielos gabaliņos. Pēc tam pieber salātiem nelielu šķipsniņu sāls un maisi salātus, līdz sāls ir izšķīdis. Pievieno kefīru vai jogurtu, samaisi salātus un kā pašus pēdējos pievieno sagrieztos sīpolus.

Lasi vēl: Kefīra diētas īpašās spējas – rezultāti ir fantastiski

Kā pagatavot gurķu smūtiju

Nepieciešams: 1 gurķis, 1 ābols, ingvers un sauja nomazgātu spinātu.a

Visas sastāvdaļas ieliec blenderī, pievieno svaigu ingvera gabaliņu (nelielu) un sablenderē visu līdz smūtija konsistencei. Dzer to svaigu.

Ja jums interesē jautājums par notievēšanu,  tad noteikti noderēs ari cits mūsu materiāls par ļoti labu dabīgo līdzekli. Tas tiešām ir īsts brīnumlīdzeklis svara nomešanā, jo palīdzēja man nomest lieko svaru vien nedēļas laikā. Spied ŠEIT, lai lasītu materiālu. 

Avots: gofitstayfit.com

loading...

Leave a Comment