Kas tev būtu jāzina par vistas ādiņas ēšanu – noteikti nebiji iedomājies!

Daudzi nevar iedomāties savu maltīti bez vistas šašlika ar kraukšķīgu ādiņu – bet ir kaut kas, kas par to tev būtu jāzina!

Vēl citi uzskata šo ēdienu par kalorijām bagātāko un cenšas to vispār uzturā nelietot. Vienmēr esmu brīnījusies par vistas ādiņas atdalīšanu, kad ļaudis sāk to ēst. Sākumā vistai tiek pievienotas dažādas garšvielas un piedevas – grēks šo gardo ādiņu pēc tam nolobīt un izmest!

VISTAS ĀDIŅA – noderīga imunitātes nostiprināšanai. Maz kuri zina, ka vistas ādiņā ir liels daudzums vitamīnu: A,E,B (B2,B6 UN B12). Un tostarp arī šajā ādiņas sastāvā ir dažādi minerāli – kālijs, dzelzs, fosfors, magnijs un arī olbaltumvielas.

PASTIPRINA SIRDSDARBĪBU. Lielākā daļa tauku vistas ādā ir nepiesātinātie tauki, kas ir ļoti vajadzīgi sirdsdarbībai. Pēc Hārvardas augstskolas datiem – 30 gramos vistas āda satur vien 3 gramus piesātinātos taukus un veselus 8 gramus nepiesātinātos taukus.

Lasi vēl: Diētiskās kotletes no vistas filejas un dārzeņiem. + Videorecepte

SATUR PROTEĪNUS. Atliek piebilst, ka, izmetot šo vistas ādiņu, tu atbrīvojies no derīga proteīna. Zinātniski pierādīts, ka no dzīvnieku proteīniem zarnās sasūcas 90% aminoskābju – no augu proteīniem tikai 60%.

Avots:


 

Līdzīgi raksti

  • loading...
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Vairāk par sīkdatnēm

    Kas ir sīkdatnes? Sīkdatne ir neliels teksta fails, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Tā vietnei palīdz atcerēties jūsu pieteikumvārdu un/vai iestatījumus (piemēram, valodu, fontu izmēru u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies vietni skatīt, lai katru reizi jums tie nebūtu jānorāda no jauna.

    Close