Pavisam drīz klāt ir izlaidumu laiks skolās un universitātēs, kā arī vasaras ballīšu un kāzu sezonas sākums, kad ikvienas sievietes prātu nodarbina kleitas meklējumi un piemērota grima un frizūras izveide. Tādēļ, lai atklātu, kādas modes tendences apģērbā un grima izvēlē iezīmēs šo sezonu, Rīgā iecienītais universālveikals Stockmann aicināja sociālajos tīklos iemīļotas influenceres TV personību Kristīni Virsnīti un dzīvesstila blogeri Anniku Petraškēvicu, lai ļautos stilista ieteikumiem un make-up pakalpojumam vasaras svētku laika ieskaņā.
Izjust izvēlētā apģērba piemērotību pasākumam.
Slavenību un klientu atzītā stiliste Anastasija Paškēvica – universālveikala Stockmann stila konsultante – tikās ar TV šovu vadītāju, iedvesmojošo Kristīni Virsnīti, kura izraudzījās un pielaikoja virkni skaistu tērpu no apģērbu nodaļas un tiešajā translācijā sociālo tīklu platformā Instagram akcentēja, ka svarīgi ir izraudzītā apģērba pielaikošana. “Pārāk īsa kleita, kliedzoši košas krāsas kostīms – šie un citi negatīvi aizspriedumi nereti ir iemesls tērpa izvēles veikšanā, tādēļ pirms gala lēmuma pieņemšanas izraudzītos apģērbus noteikti ir jāpielaiko, turklāt vēlams kopā ar apaviem. Bieži tieši tā kleita, kura no attāluma šķiet nepiemērota, izrādīsies vispareizākā izvēle! Melnbaltu krāsu salikums un maigie pasteļtoņi būs nekļūdīga izvēle gan maiga un romantiska, gan stilīga un eleganta tēla radīšanai.” Piebilst Anastasija.
Izraugoties tērpu, populārā stiliste aicina ņemt vērā ielūgumā norādes par pasākuma viesu dress kodu jeb norādes par ģērbšanās stilu un izjust izvēlētā apģērba piemērotību pasākumam un tā mērķim, un atgādināja, ka tādos svētkos kā kāzas būtu jārespektē līgava, ļaujot viņai būt notikuma galvenajai varone, necenšoties ar savu izskatu iekarot apmeklētāju uzmanību. “Tērpa saskaņošana ar vīrieti arī ir būtiska. Vienotas krāsas lakatiņš vai šlipse var būt elements, kas rada harmonisku kopskatu ar kunga pavadones apģērbu. Tagad vīrieši arī var koriģēt sava ķermeņa aprises, valkājot bikšu krāsai piemērotu vesti – tas ir moderni un var aizstāt žaketi.” Uzsver Anastasija.
“Vasaras pasākumos kurpes var valkāt arī uz zema papēža, īpaši, ja pati valkātāja tā jūtas ērtāk”, stāsta stila konsultante. “Zeķubikses nav obligātas, taču to vietā ir pieejama plaša garo zeķu vai šiku, elegantu īszeķīšu izvēle, ko vilkt siksniņu kurpītēs.” Izvēloties tērpu, Anastasija aicina atcerēties par ērtību un kustību brīvību, lai apģērbs neierobežotu ļaušanos dejām, un iedrošina izmēģināt drosmīgas sezonas tendences arī aksesuāru izvēlē – piemēram, pieskaņota vidukļa somiņa, kura atbrīvos rokas no lieka priekšmeta, tai pat laikā piešķirot koptēlam nepieciešamo noskaņu.
Mirdzošs, dabisks un ēterisks koptēls vasaras ballītē!
Universālveikalā Stockmann kopš pagājušā gada nogales kosmētikas nodaļā pieejams arī dienas vai vakara grima uzklāšanas pakalpojums, ko veic īpaši apmācīti make-up profesionāļi, sniedzot veikala klientiem iespēju īsā laikā saposties īpašam notikumam, svētkiem vai darba pasākumam. Pakalpojums ietver dienas vai vakara grima uzklāšanu dažādām gaumēm – no klasiska līdz drosmīgākam grimam, kas atbilst labākajām sezonas tendencēm. Savukārt no šī gada maija steidzīgajām pilsētniecēm pieejams arī express make-up – izteiksmīgu vai vieglu grimu uzklās tikai 30 minūtēs.
Šarmantā dzīvesstila blogere un “Unika Annika Studio” īpašniece Annika Petraškēvica jeb sociālajos tīklos atpazīstamā kā Unika Annika, skaistuma nodaļā ļāvās vasarīgas ballītes grima izveidošanai un iepazina jaunākās aktualitātes. “Grima tendences šosezon paredz veselīgu un mirdzošu ādu un dabisku skaistumu,” dalījās u/v Stockmann make-up speciāliste. “Modē šobrīd ir dabisks un ēterisks tēls, kas papildināts ar vienu drosmīgu elementu – piemēram, izvēloties akcentēt acis vai lūpas. Šeit talkā nāks pareizi izraudzīts produktu klāsts un iespēja to likt lietā savā ikdienas make-up rituālā. ” Grima māksliniece veselīgi mirdzošas sejas āda efektu iesaka sasniegt ar kādu no šķidrajiem izgaismotājiem, maksimāli dabiskam izskatam, savukārt tonālā krēma vietā aicina izvēlēties praimeri jeb make-up bāzi un konsīleri tikai vietās, kur tas patiesi nepieciešams.
Šosezon grimā aktuālas visdažādākās līnijas, kas vilktas ar laineri vai acu zīmuli – sākot ar kaķa acīm, beidzot ar pagarinātām vai interesantas formas līnijām visdažādākajās krāsās. “Skropstu tuša drīkst palikt otrajā plānā!” piebilst make-up profesionāle. Pavasarī un vasarā eksperti aicina izvēlēties biezas, koptas un rūpīgi ķemmētas uzacis, taču iesaka neaizrauties ar to pārlieku iekrāsošanu. Lai panāktu īsto šīs sezonas uzacu tendenci, vieglā kārtā klājot uzacu pūderi un nedaudz pieķemmējot uzacis augšup ar caurspīdīgo skropstu tušu izteiksmīgam, bet dabiskam izskatam.
Grima māksliniece uzsver, ka šī gada pavasara vasaras sezonas make-up noskaņa ir maiga, viegla un delikāta, tādēļ arī klaiskais smokey-eye piedzīvo savu maigāko versiju gaišākos toņos. “Īpaši aktuāli toņi – ametista violetais un taupe brūnais, ar vieglu mirdzumu acs iekšējos kaktiņos.” Arī ar rozā šosezon nenošaus greizi, pat, ja šo krāsu izvēlēsies gan acu ēnās, gan lūpu krāsā, gan arī vaigu sārtumam. “Šo tendenci noteikti izmēģini, ja izvēlies romantisku tērpu savam pavasara vai vasaras uznācienam.” Iesaka speciāliste.
Neskatoties uz to, ka šī gada pavasara – vasaras dekoratīvās kosmētikas tendences iezīmē maksimāli dabisku efektu ar minimālu kosmētikas lietošanu un akcentu uz caurspīdīga lūpu spīduma izvēli – sarkanas lūpas ir un paliek mūžīga klasika. Taču šosezon matētas sarkanas lūpu krāsas jānomaina pret sarkanu lūpu spīdumu.
Par u/v Stockmann
Stockmann tika dibināts 1862. gadā un ir Somijas biržas sarakstā iekļauts uzņēmums, kas nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Tajā ir gandrīz 44 000 akcionāru un aptuveni 7 000 darbinieku. Stockmann grupas ieņēmumi 2018. gadā bija vairāk nekā 1 miljards eiro. Stockmann ir trīs nodaļas – Stockmann Retail, tai skaitā 8 universālveikali Somijā, Igaunijā un Latvijā, kā arī tiešsaistes veikals Somijā, nekustamā īpašuma pārvaldīšana, kas pārvalda Stockmann pašu un nomāto nekustamo īpašumu, kā arī modes preču veikalu ķēde Lindex ar 474 veikaliem 18 valstīs un tiešsaistes veikals, kas darbojas 30 valstīs.