Cepamā soda veselībai: Kādēļ ir vērtīgi katru dienu uzņemt pusi tējkarotes cepamās sodas?

Cepamā soda veselībai

Cepamā soda veselībai: Nepareiza nieru darbība var kalpot par iemeslu nopietniem veselības traucējumiem, un mēs visi zinām, ka nieres mūsu organismā veic ļoti svarīgus pienākumus. 

Nieres organismā filtrē asinis, ražo urīnu, neļauj organismā uzkrāties toksiskām vielām, regulē elektrolītu līmeni un ražo hormonus, kas regulē asinsspiedienu.

Par nierēm ir jārūpējas un jāaizsargā tās no iespējamiem draudiem. Par laimi, ir kāds dabīgs līdzeklis, kas palīdzēs uzlabot nieru darbību, kā arī novērsīs jau radušos bojājumus. Šis līdzeklis ir cepamā soda – lūk, kā tā var palīdzēt!

Lasi vēl: Soda veselībai: Katrai sievietei jāzina šie 11 triki, ko var izdarīt ar sodas palīdzību

Šķir lapu tālāk, lai uzzinātu, kā cepamā soda var palīdzēt uzlabot nieru darbību! 

Aizkuņģa dziedzeris ražo nātrija bikarbonātu, kā funkcija ir pasargāt nieres. Dažos gadījumos, kad mēs ēdam neveselīgi, aizkuņģa dziedzeris saražo pārāk daudz šī savienojuma, kas var novest pie nieru un aizkuņģa dziedzera vājuma – tādā veidā vairs netiks ražots nātrija bikarbonāts. Bez tā nieres var pamatīgi “sabojāties”, tieši tādēļ mums ir jāsāk uzņemt nātrija bikarbonātu, lai nieres varētu atjaunoties un funkcionēt efektīvāk.

Ir veikti vairāki pētījumi, kas apstiprina regulāras sodas uzņemšanas efektivitāti. Šis process palīdz balansēt asins pH līmeni.

Lasi vēl: Viņa pilnībā atteicās no šampūna – lūk, kas ir noticis pēc 6 mēnešiem!

Cepamā soda veselībai: Ja zini, ka tava nieru darbība nav efektīva, tad, lūk, kas tev jādara:

✔ Pirmajā dienā ņem pusi tējkarotes cepamās sodas un paliec to zem mēles

✔ Otrajā dienā kopā samiksē tējkaroti galda sāls un pusi tējkarotes cepamās sodas, un puslitru filtrēta ūdens. Uzņem šo ūdeni katru dienu!

✔ Pēc nedēļas sāls deva ir jāsamazina – maisījumā izmanto 1/4 tējkarotes cepamās sodas un 1/4 tējkarotes galda sāls.

 

Arī interesanti: Viņa katru dienu lietoja dzeramo sodu ar ūdeni. Uzziniet, ko tas sniegs veselībai! SPIED ŠEIT, lai lasītu!

Avots: gofitstayfit.com

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

COMMENTS

Pievienot komentāru