Citrusu dieta

Lai zaudētu svaru, ne vienmēr jāsēž uz stingras dietas. Pievienojiet citrusu diētai! Tie efektīvi sadedzina taukus un palīdz saglabāt formu.

Citrusaugļos ir liels šķiedrvielu un ūdens daudzums. Šī kombinācija ļauj ilgstoši saglabāt sāta sajūtu un nomāc izsalkuma sajūtu. Smaržīgie augļi ir bagāti ar vitamīniem, barības vielām, piemēram, citronskābe un C vitamīns ir iesaistīti tauku sadedzināšanā. Patīkama prēmija: C vitamīns veicina dabiskā kolagēna veidošanos, kas pozitīvi ietekmē ādas elastību.

Lasīt arī: Vīrietim ir depresija… kā viņam palīdzēt

Greipfrūti sadala taukus

Tas, iespējams, ir viens no populārākajiem augļiem novājēšanai. Greipfrūtu īpašība ir tauku sadalīšana un liekā šķidruma izvadīšana no organisma. Ja pirms katras maltītes ēdat pusi greipfrūtu, tad bez jebkādām diētām un citām pūlēm jūs varat samazināt svaru par 1,5 kg. Ir nepieciešams mainīt pamata uzturu, un rezultāts būs uzlabojies.

Kā samazināt svaru ar šo citrusu par 3-5 kg? Pirms brokastīm, pusdienām un pirms gulēšanas ēst vienu greipfrūtu. Plus, samazināt kopējo kaloriju saturu pārtikas produktos, likvidējot saldo. Ēst liesu gaļu un zivis (mēģināt gatavot šos pārtikas produktus, tvaikos) un dārzeņu salāti aizdariet ne ar sviestu vai krējumu, bet ar citronu sulu.

Greipfrūtiem papildus tauku dedzināšanas īpašībām ir imunitāti stimulējoša iedarbība. Tādēļ īpaši noderīgi ir iekļaut šos citrusus diētā rudens-ziemas periodā, kad vīrusi aktīvi uzbrūk ķermenim. Pretvīrusu iedarbībai pietiek ar 100 g augļu katru dienu.

Lasīt arī: Kā katra Zodiaka zīme var kļūt bagāta

Citrons attīra ķermeni

Citrons ir labākais tīrīšanas līdzeklis. Tieši tāpēc, viņu tik ļoti mīl uztura speciālisti. Ja jūs iekļausiet citronu uzturā, tas izvadīs šlaku no ķermeņa, un jums nav jāmaina ēšanas paradumi.

Jūs varat dzert citronu ūdeni, apsmidzināt ēdienu ar citronu sulu vai pievienot salātiem, sarīvēt saldētu citronus uz ēdiena un pievienot kā garšvielu. Ietekme būs ievērojama – svars samazināsies. Un viss, pateicoties tā sastāvam, citronskābe ir līdzīga siekalai un sālsskābei no kuņģa sulas. Sadarbojoties ar gremošanas fermentu, tas veicina pārtikas gremošanu.

Citrons palīdzēs sākt metabolismu: pietiek izdzert glāzi silta ūdens katru rītu tukšā dūšā ar 0,5 ēdamkarotes citronu sulas. Tomēr cilvēkiem ar augstu skābuma līmeni kuņģi, kā arī tiem, kuriem bieži ir traucējumi ar gremošanas trakta darbību, nevajadzētu atslābināties uz citroniem – tas var radīt veselības problēmas.

Lasīt arī: Naudas horoskops: kā pareizi izvēlēties maku pēc Zodiaka zīmes

Apelsīns saglabā sāta sajūtu

Apelsīns ir vēl viens zemu kaloriju auglis. Atšķirībā no greipfrūta un citrona, tam nav tauku dedzināšanas, tīrīšanas īpašības. Bet tas ir zemas kalorijas un var kalpot kā lieliska uzkoda, jo tā nodrošina ātru sāta sajūtu. Un viss pateicoties šķiedrām, kas, rada pietūkumu, palielina apjomu. Citiem vārdiem sakot, ja jūs ēdat apelsīnu, jūs, iespējams, nedaudz jutīsieties izsalcis ar minimālu kaloriju daudzumu. Tas ir lielisks aizstājējs šokolādes batoniņiem un sviestmaizēm, kuras kā daudzas uzkodas ir pieejamas, piemēram, darbā. Ņem vērā!

Turklāt apelsīni, kas bagāti ar askorbīnskābi, uzlabo šūnu metabolismu, pazemina holesterīnu, stimulē gremošanu un stiprina imunitāti.

Kā uzkodas, izvēlieties citrusus ar biezu mizu. Un svaigi saspiestiem augļiem derēs ar plānu mizu.

Ir tā sauktā apelsīnu diēta (10-14 dienas). Produktiem jābūt veseliem, veselīgiem, vārītiem ar minimālu sāls daudzumu. Un plus viss, ko jums vajadzēs ēst klāt, ir 1 kg apelsīnu dienā. Šī smaržīgo augļu daudzums samazinās apetīti un atbaidīs vēlmi pēc taukainas pārtikas.

Lai citrusu maratonā nebūtu olbaltumvielu deficīta organismā, ēdiet 2 vārītas olas dienā. Arī citrusaugļu uzturā ir nepieciešams dzert zāļu vai zaļo tēju. Tas palīdzēs ātri izvākt no ķermeņa izdedžus un sadalīt taukus.

Pirms apelsīnu diētas sākšanas ir svarīgi konsultēties ar ārstu, jo apelsīni, īpaši lielos daudzumos, ir spēcīgs alergēns. Tiem, kam ir problēmas ar kuņģi un zarnu trakta darbību, šī diēta ir kontrindicēta!

 

Avots: vedmochka.net

Gunta Graudiņa

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

Pievienot komentāru