3.Tiek ņemtas līdzi visas savas mantas
Izrādās, ka diezgan daudzi cilvēki labprāt ņem līdzi uz atvaļinājumu savu iecienītāko spilvenu vai gultas veļu, jo uz tiem esot ērtāk gulēt, bet uz viesnīcā esošajiem nevar aizmigt. Bet, ja tiem, kas ceļo ar automašīnu, tā nav tik liela problēma, tad tiem, kas lido ar lidmašīnu un nevēlas pārmaksāt par bagāžu, viss ir daudz sarežģītāk. Tomēr viesnīcu nozare nestāv uz vietas – viesnīcas pamazām sāk piedāvāt viesiem “spilvenu ēdienkarti”, kurā klientam ir pieejami dažādi spilvenu veidi, no kuriem viņš var izvēlēties.
4.Tūlītēja mantu izpakošana
Lai gan nevienam nepatīk ceļot kopā ar nevērīgiem partneriem, tomēr partneris, kas nekavējoties izpakojas, tik un tā kaitina daudzus tūristus. Šeit ir tikai viens risinājums – uzticēt savu bagāžu viesnīcas personālam.
5.Papildu atbildība
Abi partneri ierodas atvaļinājumā, lai atpūstos, un neviens nevēlas būt tas, kuram nepārtraukti viss jāuzrauga – piemēram, jākontrolē, vai partneris nav aizmirsis istabā atslēgas. Mūsdienu viesnīcas jau piedāvā digitālās istabu atslēgas, kuras var pārvaldīt, izmantojot lietotni tālrunī.
Tūristiem, kuri jau iepriekš ir ceļojuši kopā ar partneri un ar kaut ko nav bijuši apmierināti, ieteicams izvēlēties viesnīcas ar šādām iespējām, kas palīdzēs “mīkstināt triecienu”.